ממלכת רומניה

אחרי המושבה הבלגית, מוקמת אחת גם ברומניה. אפק, ארבייטמן וחיימוביץ' ייצאו לסיור במועדון גלאץ, אחרי שסיכמו את תנאיהם הכספיים. נשיא הקבוצה: "הם יהיו פה כמו מלכים"

עמרי אפק, שלומי ארבייטמן וזאב חיימוביץ' ייצאו מחר לסיור התרשמות בגלאץ הרומנית אחרי שסיכמו את תנאיהם הכספיים בקבוצה. השלושה יוצאים בתיווכם של מאיר שמיר וסוכן השחקנים צביקה אברמוביץ'. חוזיהם של אפק וארבייטמן אמורים לנוע סביב 180 אלף יורו, ושל חיימוביץ' כ-160 אלף יורו כשכל התנאים סוכמו כבר בעל פה.

"הכל כבר סוכם", אמר מריוס סטאן, נשיא גלאץ, "רק חסר שהם יגידו כן. הם יהיו כאן כמו מלכים. נסדר להם חוזים ארוכים מאוד".

היום הגיע פקס רשמי לסוכנים של שלושת השחקנים ובו נכתב כי הקבוצה הרומנית תשלם את כל הוצאות שהותם במהלך הימים הקרובים, כשמדובר בין היתר על טיסות שהוזמנו להם, בתי מלון, אוכל ונהג צמוד שילווה אותם. הדבר מראה על רצינות הדברים מבחינת גלאץ שתרה אחר שחקני רכש.

לגבי חיימוביץ' וארבייטמן, מדובר מבחינתם בברירת מחדל. השניים כבר דחו הצעה מהקבוצה הרומנית ורצו להמשיך לשחק בארץ – ארבייטמן בבית"ר ירושלים וחיימוביץ' במכבי נתניה – אך מאחר ולא הגיעו לסיכומים עם שתי הקבוצות חזרו לאופציה הרומנית.

בנוגע לאפק, ששוחרר ממכבי חיפה, דרישותיו הכספיות הגבוהות מנעו את החתמתו בנתניה. אפק מחליף את רביד גזל, שחתם בנתניה וקודם לכן היה אמור לצאת בעסקת החבילה עם ארבייטמן וחיימוביץ'.

גלאץ סיימה את העונה שעברה במקום השביעי בליגה הרומנית ותשחק באינטרטוטו. עוזר המאמן בקבוצה הוא קשר מכבי נתניה לשעבר, ויורל טנסה.