שוב נתחיל מחדש

עונת הכדורגל הישראלית מתחילה כמו שהקודמת הסתיימה: בית"ר הייתה אמורה לקיים אימון ראשון, האוהדים השליכו רימון עשן ופרצו לדשא

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים היה אמור להיערך בשעה זו במגרשה של בית"ר כפ"ס. אלא שאוהדי הדאבליסטית פרצו לדשא עם עליית השחקנים ועיכבו משמעותית את פתיחת. אחרי כחצי שעה החלו האוהדים לפנות את המגרש והשחקנים חזרו ותפסו את מקומם על הדשא. אלה הספיקו לקיים ריצה של כ-15 דקות לפני שהופסקו שוב על ידי האוהדים, שפרצו לדשא בשנית והביאו את האימון לסיומו.

הקפטן דוד אמסלם הגיב בציניות ואמר: "היה אימון קשה מאוד... לא נורא, זה מגיע להם. בכל שנה זה נגמר ככה, אנחנו תמיד לוקחים בחשבון שהאימון הראשון לא באמת יהיה אימון...".

עוד לפני הבלאגן, סיפר הרכש מאשדוד משה אוחיון על תחושותיו: "זה המועדון הגדול בארץ ואני שמח שאני מגשים את החלום הזה". על הנעליים הגדולות אליהן הוא נכנס אמר קשר הנבחרת: "גל אלברמן חבר ושחקן מצוין לדעתי, הוא עשה התקדמות אדירה והגיע לאן שהגיע. אני מאמין בעצמי ומאמין שביחד עם החברים החדשים, שאני מאמין שיעזרו לי, נעשה עונה טובה כמו הקודמות". על האוהדים שהכינו לשחקנים קבלת פנים חמה אמר אוחיון: "הקהל הזה עצום ונפלא, זה קהל שאוהב ותומך, אני מקווה להחזיר לו באהבה. אליפות? הלוואי, בעזרת השם".

הקפטן הוותיק דוד אמסלם: "האווירה שיש פה זו חגיגה שלמה. אני מאמין שתראו העונה בית"ר ירושלים חזקה מאוד וטובה מאוד. אנחנו רוצים לשחזר את העונה שעברה וללכת על כל התארים, אבל הדבר הכי משמעותי הוא להצליח באירופה". אמסלם התייחס גם להחלטה בנוגע לשינוי מבנה הליגות העליונות: "אני לא חושב שזה הצעד הנכון, נראה שמנסים לפגוע בספורטיביות, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולשחק כדורגל".

מיכאל זנדברג: "יש התרגשות ודריכות, זו העונה ה-11 שלי בבוגרים כך שהתרגשות קצת פחותה, למרות שזה קצת כמו יום ראשון בלימודים. השלד של הקבוצה נשאר, רוב השחקנים נשארו, זה חשוב. עליו הלבישו ועוד ילבישו שחקן פה שחקן שם, אני לא יודע כל כך הרבה על הזרים. זה ייקח שבועיים-שלושה כדי לראות מה קורה. בגדול נישאר אותה קבוצה עם שיפורים. אירופה? זה תלוי בהגרלה שנקבל, אנחנו צריכים להתחבר כקבוצה ובגלל זה אנחנו מתחילים להתאמן מוקדם. נקווה שנספיק לעשות את זה".

אני לא יודע מאיפה הביאו את כל השינויים האלה", אמר הקשר על החלטת ההתאחדות אתמול. "לא נעים לי להגיד, אני חושב שזה הטיפול הלא נכון. אני לא יודע למה זה הכרחי ולמה זה טוב, אבל זה לא מתפקידי להחליט. אני לא חושב שזה אישי נגד בית"ר, לא אלה הטענות שלי. אני בתור שחקן מסתכל על הקהל, אני רוצה שיעניין אותו יותר. אני לא יודע אם זה הפיתרון. יש אנשים שיודעים יותר טוב ממני".