99% בירושלים

ריבר פלייט נפרדה מהחלוץ אבראו, שעשוי להגיע לישראל ביממה הקרובה לבדיקות רפואיות וחתימה. צפוי לקבל 1.2 מיליון דולר לשנה בבית"ר

"99% מעיסקת אבראו סגורה. רק אם יקרה הבלתי ייאמן סבסטיאן אבראו לא ישחק בבית"ר ירושלים". כך אמר הבוקר (שלישי) גרם בכיר בבית"ר לאתר ספורט 5, והוסיף: "מה שנותר לסגור הם עניינים קוסמטיים בלבד, לא כאלו שיפילו עיסקה".

היום פורסם בארגנטינה כי אבראו קיבל את הצעת בית"ר, המוערכת בכ-1.2 מיליון דולר לעונה, וכי יצטרף לאלופת ליגת העל בקרוב. לאתר ספורט 5 נודע כי במהלך השעות הקרובות אמורים כל הפרטים האחרונים להיסגר, וכי אבראו עשוי לנחות בארץ ביממה הקרובה למטרת בדיקות רפואיות, לאחריהן יחתום במועדון על חוזהו. כבר עתה ברור שתוכנית האימונים שיעבור אבראו תהיה שונה מזו של יתר השחקנים.

בארגנטינה כבר נפרדו מאבראו, שחקנה של ריבר פלייט בעונה החולפת. נונייז הקטור גרימברג, מראשי ריבר, אמר לכלי התקשורת במדינה: "אבראו עובר היום לבית"ר ירושלים ויגיע היום לישראל. עזיבתו את ריבר היא סופית". ברגע האחרון ניסה נשיא ריבר לשכנע את החלוץ להישאר לעונה נוספת אולם אבראו דחה את ההצעה.

הקשר דרק בואגטנג יצר קשר עם אנשי הקבוצה והודיע להם כי בשל בעיות בלוח הטיסות מתעכבת חזרתו לארץ. בואטנג אמר כי ינחת בישראל ביום חמישי. היום תפתח הקבוצה את אימוניה לעונה הבאה במגרש בכפ"ס.