טיבי: "אוהדי בית"ר - פח הזבל של הכדורגל"

הח"כ שהותקף ביום שישי בטדי, משיב מלחמה ומשתלח באוהדים ובהנהלת הקבוצה. גם רובי ריבלין, אוהד של הקבוצה, מסתייג מהתנהלות האוהדים

(4:04 דקות)

חבר הכנסת, אחמד טיבי (רעם-תעל), השתלח היום (שני) באוהדי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ובהנהלת הקבוצה בעקבות תקיפתו בידי אוהדים באצטדיון טדי ביום שישי האחרון. בראיון מיוחד לנענע 10, כינה טיבי את אוהדי הקבוצה "פח האשפה של הכדורגל הישראלי" ואת התנהלות ההנהלה – ובראשה יו"ר הקבוצה אפי ארזי והמנכ"ל איציק קורנפיין - "מבישה".

התקרית המדוברת אירעה ביום שישי האחרון, כאשר טיבי הגיע לאצטדיון הביתי של בית"ר לקראת משחקה מול קבוצת בני סכנין. לאחר המשחק ניסה אחד מאוהדי בית"ר לתקוף אותו, אך המאבטחים שלו הצליחו למנוע זאת בעזרת המשטרה. לאורך כל המשחק לא פסקו האוהדים מלקלל - את טיבי בפרט, ואת הערבים בכלל.

בעקבות אירועי יום שישי הוחלט היום לקיים בכנסת דיון דחוף בנושא הקריאות הגזעניות של אוהדי בית"ר ירושלים ובנושא התנהלות הנהלת הקבוצה באותו עניין. את הדיון יזמו חברי הכנסת איתן כבל (עבודה), אבשלום וילן (מרץ) וטיבי עצמו. בישיבה תידון הדרישה להפעיל את העונש על תנאי שכבר הוטל על בית"ר ירושלים בשל קריאות האוהדים.

גם חבר הכנסת רובי ריבלין (ליכוד), אוהד ידוע של קבוצת בית"ר, הביע זעם על הקריאות הגזעניות. "זה דבר מחפיר, לא יכול לעלות על הדעת", הבהיר ריבלין, והוסיף כי לא זו הייתה דרכו של מנחם בגין.