מלאבס בלהבות

אחרי שהבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה, נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון החליט לעזוב את הקבוצה. אוהד כהן: "הוא תמיד יישאר חלק חשוב ממשפחת מכבי פ"ת"

נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, החליט לעזוב את הקבוצה אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגת העל בעקבות הניצחון 0:1 בהרצליה. מדובר בסערה עבור הקבוצה, שלוזון עמד בראשה ב-17 השנים האחרונות.

נחמן מנדל, יו"ר האגודה, אמר לאתר ספורט 5: "אני לא שמעתי את הדברים באופן ישיר מעמוס לוזון. אם הוא חושב להתפטר מתפקידו יש דרך, הוא היה צריך לבוא אליי. היות והוא לא הודיע על המהלך באופן רשמי זו לא התפטרות חוקית ואני אבדוק את העניין איתו. אני מאוד מעריך את העבודה שלו בשנים האחרונות ואצטרך לדבר איתו על הנושא. מכבי פ"ת תתקיים גם אחרי עמוס לוזון, הוא לא יכול להתנתק מהגוף הזה כי הוא רשום בטאבו. אין ספק שזו אבידה לא קלה, אבל זה גם לא סוף העולם".

יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ, אמר לאתר ספורט 5: "מכבי פ"ת זה מועדון שימשיך להתקיים בכבוד בליגת העל. יש לקבוצה הזאת יו"ר ותפקידי יהיה לגייס את הכספים הדרושים כדי לקיים את המועדון".

השוער אוהד כהן אמר: "רצונו של אדם כבודו, עמוס תרם למכבי פ"ת מזמנו ומכספו ואני בטוח שימשיך לעשות את זה גם בעתיד, אם לא בחזית אז בטוח שמאחורי הקלעים. בכל מקרה, אנחנו השחקנים מעריכים את תרומתו למערכת והוא תמיד יישאר חלק חשוב ממשפחת מכבי פ"ת".

חוג אוהדי מכבי פ"ת פרסם הודעה בעקבות עזיבתו של לוזון. "אנחנו מקבלים בברכה את עזיבתו של לוזון", נאמר בהודעה, "אנו מודים לעמוס על מה שנתן במשך השנים הרבות בהן היה לנשיא ולספונסר הקבוצה, אף אחד לא ייקח ממנו את התרומה ואת ההישגים אליהם הגיעה מכבי פ"ת בשנים האחרונות. אך למרות כל אלה, אנו שמחים על עזיבתו של עמוס מפני שהשנה הקבוצה נפגעה אך ורק בגלל טעויות ניהוליות שנבעו מאינטרסים המנוגדים להצלחת הקבוצה, החלטות שרק בנס לא גרמו לנזק תמידי ובלתי הפיך".

"חוג האוהדים קורא לשינו זוארץ לקחת את המושכות, כי אנו רואים בו כבן אדם בעל ערכים שאוהב את הקבוצה, ומאמינים שהוא יכול להרים את הקבוצה ולהדק את הקשר בין האוהדים לקבוצה".