נא אשרו השתתפותכם

בית"ר ירושלים תחגוג את האליפות ב-22 במאי בגן סאקר. שמעון גרשון עשוי לכתוב שיר אליפות. לפני זה, תצטרך בית"ר לפחות תיקו מול מכבי נתניה בשבת

בית"ר ירושלים תחגוג את הדאבל ההיסטורי שלה, אם וכאשר, ביום חמישי הבא, ה-22 במאי, בגן סאקר בעיר, כך החליטה הנהלת הקבוצה. על מנת להבטיח את האליפות זקוקה בית"ר לתיקו או ניצחון במשחק בשבת מול מכבי נתניה. במקרה של הפסד, תצטרך בית"ר לנצח את מכבי הרצליה במשחק החוזר, שייערך ללא קהל ביום שלישי הבא.

אחרי שחגיגות הגביע נערכו במועדון בעיר ולא ממש כללו את האוהדים, מתכננת ההנהלה לערוך חגיגות שיכללו מופעי אומנים והשמעה של שירי האליפות. יתכן כי אחד השירים ייכתב ע"י בלם הקבוצה, שמעון גרשון, אשר כבר ניסה בעבר את כוחו בתחום המוזיקלי ואף כתב את שיר הזכייה של הפועל ת"א בגביע המדינה ב-1999.

לקראת המשחק בשבת מול נתניה, הוציאה בית"ר הודעה לאוהדיה כי על פי החלטת בין הדין של ההתאחדות שקבעה כי המשחק הקרוב יתקיים ללא אכלוס היציע המזרחי, אוהדים אשר מחזיקים במנויים ליציע זה, לא יוכלו להיכנס עמו ליציעים אחרים. המשמעות היא כי בעלי מנוי למזרחי אשר ירצו להיכנס לאצטדיון, יאלצו לרכוש כרטיס ליציע הצפוני או המערבי.

בית"ר התאמנה היום (חמישי) ללא עמית בן שושן שספג מכה בברכו בגמר הגביע ונראה כי לא יהיה כשיר לשבת. גם עידן טל לא התאמן וקיבל טיפולים בגלל הפציעה במפשעה ממנה הוא סובל לאחרונה, אבל בקבוצה מעריכים שהקשר יהיה כשיר.