"בני יהודה ירדו לרמה נמוכה, טיפש מי שמדבר ככה"

בנאדו הגיב על הטענות של היריבה בשבת בנוגע להפסד באשדוד. עשרות אוהדים הגיעו לאימון ושרו לקראת גמר הגביע: "ביום ג' נוקמים באדומים"

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאימון הקבוצה שהתקיים היום (שישי) בטדי. האוהדים, שרצו להדליק את השחקנים לקראת גמר הגביע ביום שלישי, ירדו לכר הדשא, הדליקו אבוקות, ושרו: "אין תירוצים, ביום שלישי נוקמים באדומים". הקהל אף ביקש מהשחקנים לא ללחוץ את ידו של ראלב מג'אדלה בטקס שבסיום המשחק.

מיכאל זנדברג, שעדיין בספק למשחק הליגה מול בני יהודה שיתקיים כזכור ללא קהל, חזר להתאמן באופן מלא. גם עמית בן שושן שנעדר מסגל האלופה באשדוד נטל חלק באימון. למעשה, פרט לגל אלברמן, שסובל מכאבים ברגלו ולא ברור אם יוכל לשחק מול הכתומים, נראה כי יעמוד לרשותו של יצחק שום סגל מלא.

בבית"ר דיברו השבוע על כך שהמשחק בשבת הוא הכנה אחרונה וחשובה לקראת הקרב מול הפועל ת"א באצטדיון ר"ג. בנוסף, הדגישו במועדון את העובדה שצריך להוכיח לבני יהודה שהיא טעתה בטענותיה לגבי מידת הרצינות של הקבוצה בהפסד לאשדוד.

אריק בנאדו אף דיבר על הנושא ברדיו ירושלים והתייחס להאשמות של אנשי בני יהודה. "מי שמדבר ככה, הוא פשוט טיפש", אמר הבלם, "זה דבר הזוי לפקפק ביושר המקצועי שלנו, זו פשוט בושה וחרפה, הם ירדו לרמה נמוכה. הראש שלנו בבני יהודה למרות משחק הגמר ביום שלישי, אנחנו רוצים להבטיח סופסוף את האליפות וכמובן גם להכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר לגמר. אפשר לומר שיש לנו שני משחקים כדי לסיים את העונה הזאת בצורה חלומית ומושלמת וצריך לזכור שלקחת דאבל זה דבר מאוד קשה".

בנאדו נשאל על דרישת הקהל לנצח את הפועל ת"א ולנקום על ההפסד במה שהיה יכול להיות משחק האליפות של בית"ר בבלומפילד: "תאמינו לי שאנחנו מודעים היטב ליריבות הגדולה וגם אני לא מהחסידים הגדולים של הפועל. נעשה הכל כדי לנצח בגמר ולגמול להם. הם ניצחו אותנו במשחק אחד העונה וזה קורה, אי אפשר לנצח כל הזמן. ניתן את כל מה שיש לנו ביום שלישי".