"האוהדים צריכים להבין שיש אנשים שמנסים להזיק לנו"

באלופה הגיבו להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות: "קיבלו את עיקר טענותינו". בנאדו: "זו הרגשה לא טובה, בית"ר תמיד מוענשת בחומרה"

בית"ר ירושלים הגיבה הערב (חמישי) באופן רשמי להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות, שביטל את הניצחון הטכני שנפסק לטובת מכבי הרצליה לאחר פיצוץ המשחק, אך השאיר את מרבית העונש על כנו.

בהודעת התגובה של בית"ר נכתב: "בית הדין העליון קיבל את עיקר הטענות שהועלו בערעור שהגישה בית"ר ירושלים והפחית את העונש חסר התקדים וחסר הפרופורציה שהטיל בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הנהלת הקבוצה קוראת לאוהדיה, במיוחד לקראת גמר הגביע המתקרב, לגלות אחריות, להימנע מאלימות ומקריאות גזעניות וכמובן, מהתפרצות למגרש".

הקפטן דוד אמסלם התייחס להחלטה: "החלטה מאכזבת, עם כל העונש שקיבלנו, עשו מזה הרבה יותר ממה שזה. השופט יכול היה להמשיך את המשחק ולסיים אותו בצורה טובה, כי היו מקרים בעבר שאוהדים עמדו על הקווים והיה יותר גרוע מזה. אבל מדובר בבית"ר ירושלים ועבורה העונשים תמיד הרבה יותר קשים. אין מה לעשות, אנחנו נצטרך להמשיך ולעבוד קשה. האוהדים צריכים להבין שאנחנו צריכים להתמודד מול אנשים שמנסים להזיק לנו. אנחנו נעשה הכל בשביל לנצח במגרש".

אריק בנאדו הוסיף את דעתו: "יש פה הרגשה לא הכי טובה, העונש הוא חמור מדי וידענו שנקבל עונש, אבל לא כזה. אני לא מבין את בית הדין שמנסה להעניש אותנו דרך הספורטיביות. כולם מדברים על זה שדברים צריכים להיקבע על המגרש ועל הדשא ולא במקום אחר. אנחנו נתחיל את העונה הבאה כבר במינוס שתי נקודות וזה יכול להפוך למינוס שש עם כל זריקת חזיז או קללה מהיציע. אני חושב שכל הכדורגל הישראלי צריך למצוא פתרונות יותר חכמים ויצירתיים מאשר רדיוסים, אם זה המשטרה או רשויות החוק. אי אפשר לפגוע בדבר הקדוש ביותר בספורט, הדברים צריכים להיקבע במגרש. כמו שבית הדין לא עולל זאת להרצליה או לשאר קבוצות התחתית, הוא לא צריך לעשות את זה גם לנו".