האלופה מצטיידת בנשק כבד

בית"ר ירושלים פנתה לגברי לוי בכדי שיפעל לשינוי יחסי הכוחות בהתאחדות, בשל ה"יחס הלא הוגן ממנו היא סובלת". בית"ר: "אכן הייתה פגישה". גברי לוי: "בטח יהיו עוד כאלה"

פרסום ראשון: יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר וחבר הנהלת ההתאחדות כיום, גברי לוי, נפגש ביום שישי בצהריים עם יו"ר בית"ר ירושלים, אלי ארזי. השניים דנו במגוון נושאים, כשברקע האכזבה של הנהלת בית"ר מהמתרחש בהתאחדות לכדורגל.

לאחר שבית"ר קיבלה את העונש חסר התקדים בשבוע שעבר בעקבות התפרצות קהל האוהדים למגרש, התקבלה החלטה במועדון לעשות מהלכים שיהפכו אותו לבעל כוח מוביל בהתאחדות, זאת בניגוד למה שקורה היום, לטענת ראשי המועדון.

לאתר ספורט 5 נודע כי אחד מהצעדים הנשקלים הוא שינוי יחסי הכוחות הפנימיים בתוך ההתאחדות לכדורגל. כידוע, לבית"ר ירושלים אין נציג במזכירות ההתאחדות, דבר שעליו הביעו ראשי המועדון מורת רוח פעמים רבות וזאת בנוסף ליחס הלא הוגן שמקבלת בית"ר, לטענתה, מבתי הדין של ההתאחדות וכן מתובע ההתאחדות. הפגישה בין ארזי ללוי היא ככל הנראה רק יריית הפתיחה של בית"ר במאבק שלה, כשהרצון הוא לקדם מהלכים לחיזוק כוחה בהתאחדות. לוי הביע את דעתו בנושא והצדדים צפויים לשוב ולהיפגש.

ביום חמישי האחרון לוי התבטא בצורה חריפה נגד יו"ר ההתאחדות אבי לוזון וההחלטה לדחות את מחזור הליגה כשאמר: "יש לנו יו"ר שמייצג קבוצה קטנה שהתחילה לפחד".

בבית"ר אישרו לאתר ספורט 5 את קיום הפגישה: "אכן הייתה פגישה בה הוחלפו דעות על מגוון נושאים" מעבר לכך לא היו מוכנים למסור פרטים נוספים. גברי לוי בתגובה: "זאת הייתה פגישת היכרות עם ארזי, בטח יהיו עוד כאלה, לא רק אתו אלא גם עם אחרים".