קשה לא להתרגש

בית"ר ונתניה הערב בחצי גמר הגביע (20:15, ערוץ 1). שום תרגל 3 בלמים, ההנהלה ביקשה: "לא לקלל את לוזון". גרשון: "חלום הדאבל קיים"

בית"ר ירושלים ומכבי נתניה ייפגשו הערב (20:15, שידור ישיר בערות הראשון ובאתר ספורט 5) במשחק השני של ערב חצי גמר גביע המדינה. המפגש בין האלופה והמוליכה לסגניתה והשנייה בטבלה מבטיח הרבה: קהל גדול ביציעים, שחקני נבחרת על הדשא ובתקווה שגם אקשן, כמו שהגביע יודע לייצר.

"אנחנו מתחילים להתרגש יותר ויותר. זה מעמד מיוחד, זה באמת משחק חשוב עבורי ועבור הקבוצה", אמר שמעון גרשון, שכבר הניף שלושה גביעים עם הפועל ת"א, לאתר הרשמי של בית"ר. "האצטדיון יהיה מלא וצהוב ברובו. זה חצי גמר, שלב אחד לפני הנגיעה בגביע ובגמר, נלך להתכונן במלון ונגיע מוכנים. חלום הדאבל קיים וההגשמה שלו היא בפתח, צפוי לנו קרב קשה, אבל אנחנו מוכנים אליו".

גרשון עשוי לפקד על מערך יוצא דופן של שלושה בלמים, אותו תרגל יצחק שום באימון המסכם שנערך בכפר סבא. המאמן סבור שנתניה תגיע עם הרבה התלהבות ולכן נראה שהוא יעדיף לפתוח במערך זהיר יותר עם גרשון, תומר בן יוסף ואריק בנאדו במרכז ההגנה, ויואב זיו ועידן טל כמגנים תוקפים.

בחלק הקדמי מתלבט שום בין אבירם ברוכיאן לעמית בן שושן. מיכאל זנדברג, שמקומו בהרכב מובטח, אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "הפעם האחרונה שהייתי במעמד חצי גמר הגביע הייתה לפני שנתיים עם מכבי חיפה והפסדנו לבני יהודה. בארבע פעמים שהייתי במעמד הזה רק הפסדתי ואני מקווה לשנות את זה ולציין גמר ראשון בקריירה".

זנדברג, שחוגג היום יומולדת 28, הוסיף: "אני מכניס את החבר'ה לטירוף ואומר להם שחסר להם שנפסיד ביום הולדת שלי". כשנשאל האם העובדה כי לנתניה היה יום מנוחה עודף על בית"ר יכולה להשפיע, ענה הקשר: "אין ספק, התאוששות זה דבר מאוד חשוב בשלב זה של העונה, אבל המעמד של 30-40 אלף צופים באצטדיון רמת גן ישכיח לנו את כל העייפות והכאב וניתן הכל".

הנהלת בית"ר הוציאה הודעה לאוהדים לקראת המשחק: "אנחנו מבקשים מהקהל לנהוג באחריות ולהתרכז בעידוד הקבוצה במשחק החשוב. הימנעו מקללות מכל סוג שהוא ובמיוחד לעבר יו"ר ההתאחדות, מר אבי לוזון, והראו לכולם שאתם יכולים גם אחרת. מועדון בית"ר ירושלים רוצה לראות אתכם האוהדים, שפויים, טובים, אלו שטובת הקבוצה עומדת אל מול עיניהם, ממלאים את אצטדיון רמת גן ועורכים מפגן עידוד מרשים".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עידן טל, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (אבירם ברוכיאן), רומולו.

"כאלה אנחנו, לא נשתנה"

הקהל של בית"ר לא מוכן לשבת בשקט בזמן ש"שמם הטוב כאוהדים מוכפש". ארגון 'לה פמיליה' בהודעה לגבי ארועי טדי: "לא חסר הרבה שתפרוץ מלחמת אחים"