"ארועי טדי לא ישפיעו על הגביע"

איציק קורנפיין אופטימי לפני חצי גמר הגביע מול נתניה (רביעי ב-20:15, שידור ישיר באתר ספורט 5). על פריצת הקהל לדשא: "מזל שאף אוהד לא נפצע, הכתם היה גדול יותר"

"תובע ההתאחדות עוד לא אמר מה העונש שהוא הולך לדרוש ולכן הכל ספקולציות. אנחנו עובדים על כתב הגנה, שמסתמך על תקדימי העבר, וכולם יודעים שהיו פריצות לדשא כמעט בכל אליפות", כך אמר היום (שלישי) לאתר ספורט 5 מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, בעקבות ההערכות לפיהן יוטל על הקבוצה עונש של הפחתת נקודות על אירועי טדי.

קורנפיין, שאחרי הפריצה לכר הדשא כעס על סירובה של מכבי הרצליה לחזור לשחק במקום לגנות את הקהל, הוסיף: "ברור שההתנהגות הזו של האוהדים לא מקובלת. האוהדים היו יכולים לחכות בסבלנות עוד שלוש דקות, ואז לא הייתם שואלים אותי את כל השאלות האלו.

"בסיום המשחק לא היו מונעים מאף אחד להיכנס לדשא. אני בטוח שאם האוהדים היו יודעים שזאת תהיה התוצאה של הפריצה לכר הדשא, אף אחד מהם לא היה נכנס לפני שריקת הסיום".

"המזל הגדול הוא שביום ראשון לא היו פצועים, כי אז הכתם היה גדול הרבה יותר", הוסיף קורנפיין. "בית"ר תשלם את המחיר בעקבות מה שקרה, גם הכספי וגם בבית הדין".

כשנשאל על התנהלות המשטרה, השיב קורנפיין: "הדבר החשוב ביותר הוא בטחון האוהדים, אנחנו לא רוצים ולא יכולים להתערב בקבלת החלטות של המשטרה".

בצל הפרשה, תתמודד מחר בבית"ר מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה (20:15, שידור ישיר באתר ספורט 5). קורנפיין בטוח שהשחקנים יידעו לעשות את ההפרדה.

"אין סיכוי שמה שקרה בטדי ישפיע על המשחק מחר", הוא טוען. "נכון שבחדר ההלבשה ביום ראשון היתה אווירה של הפסד ולא של אליפות והשחקנים היו מאוכזבים, אבל ראיתי אותם מתאמנים. הם מרוכזים במטרה ויודעים שהם קרובים מאוד להשיג אותה".