המשטרה: "לא נאפשר ירידה לדשא בטדי"

במחוז ירושלים אומרים כי לא הושג שום הסכם לפיו האוהדים יוכלו לרדת למגרש ביום שני אם קבוצתם תזכה באליפות. בית"ר: "נשאף שהאוהדים יוכלו לרדת לדשא"

בניגוד להודעות שונות שפורסמו בתקשורת, לפיהן משטרת ירושלים תאפשר חגיגות על כר הדשא ביום ראשון בטדי, אין זו הכוונה. במשטרת מחוז ירושלים אמרו היום (חמישי) לאתר ספורט 5: "לא הושג שום הסכם כזה. לא נאפשר באופן יזום ירידה לכר הדשא. במידה ויהיה חשש לחיי אדם, נשמור על ביטחון הקהל".

תגובת האלופה: "המשטרה היא זו שאחראית על הסדר במהלך המשחק והיא תקבע האם תתאפשר ירידה לכר הדשא או לא. בית"ר ירושלים מקווה שהקבוצה תזכה באליפות ונשאף לכך שהאוהדים יוכלו לרדת לכר הדשא. בית"ר ירושלים ומשטרת ירושלים עובדות בשיתוף פעולה ויקבלו החלטה משותפת במהלך המשחק ובהתאם למתרחש".

טברטקו קאלה ערך אימון כרגיל עם בית"ר ירושלים והוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון מול מכבי הרצליה, מה שאמור להיות משחק האליפות של המועדון. קאלה נפצע בקרסולו באימון הקבוצה אמש. ניצחון של בית"ר, או הפסד של נתניה להפועל ת"א, יבטיח רשמית את התואר.

כריסטיאן אלבארז חתם הבוקר רשמית על החוזה עליו סיכם, לשלוש שנים. הבלם הצ'יליאני נפגש עם ראשי הקבוצה בנוכחות סוכנו, גלעד קצב, וסגר את כל הפרטים. אלבארז לא אמור לקחת חלק במשחק מול הרצליה, כיוון שהוא עדיין מתאושש מפציעה.

"אני שמח שבית"ר תהיה הבית שלי גם ב-3 השנים הבאות", אמר אלבארז לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים. "טוב לי בעיר ובקבוצה, אני מסופק מקצועית והחלום שלי הוא להעפיל עם בית"ר בזמן הקרוב לשלב הבתים של ליגת האלופות ולהגיע איתה להישגים רבים נוספים".

משחק האליפות של קבוצת הנוער נדחה משבת ליום שלישי הבא. המשחק מול בני סכנין ייערך ב-20:00 בטדי. בבית"ר רצו תחילה לשחק בבית וגן אך המשטרה הערימה קשיים מחשש שהיריבות בין הקבוצות תגרום לבעיות. בית וגן הוא שטח שלא ניתן לתחום אותו ולערוך בדיקות מסודרות. באצטדיון טדי לא ניתן יהיה לשחק בשבת בגלל אירוע וגם מסיבה זו הוחלט על הזזת המשחק.