טל בנין מונה לעוזרו של ניצן שירזי במכבי פתח תקווה

שחקן העבר שב לפעילות בכדורגל הישראלי, ויגיע כבר לאימון הקרוב של הקבוצה. שירזי: "חשבנו על עוזר שיביא ערך מוסף לקבוצה. מקווה שנצליח"

טל בנין חוזר לפעילות בכדורגל הישראלי. שחקן העבר, ששימש בשנות התשעים כקפטן הנבחרת הלאומית, מונה הערב (שלישי) לתפקיד עוזר המאמן של ניצן שירזי במכבי פתח תקוה. בנין מונה לתפקיד בעצה אחת על ידי שירזי ויו"ר הקבוצה, שינו זוארץ, ויגיע כבר מחר לאימון.

שירזי אמר לאתר ספורט 5: "חשבנו ביחד על עוזר מאמן שיביא עוד משהו, עוד ערך מוסף לקבוצה, שיסמל משהו אחר. טל בנין הוא בדיוק האיש הזה. לא דיברתי איתו הרבה זמן והוא הופתע מאוד מההצעה אבל הוא נענה לאתגר ואני מקווה מאוד שנצליח ביחד".

בנין, שמעולם לא הודיע רשמית על פרישתו מכדורגל, שיחק לאחרונה במדי מכבי נתניה בעונת 2005/6. את דרכו בכדורגל הוא החל בהפועל חיפה ב-1987, ואת התואר שלו קטף דווקא עם מכבי חיפה, בעונת הדאבל ההיסטורית שלה ב-1991. לאחר מכן חזר בנין לעונה אחת להפועל חיפה בטרם נמכר לקאן הצרפתית.

לאחר מכן שיחק בנין שלוש שנים בהפועל חיפה ונמכר לברשיה האיטלקית, במדיה שיחק שלוש שנים. בשנת 2000 הגיע בנין למכבי ת"א, הפך לעמוד תווך בשורותיה עד שסולק ממנה יחד עם אבי נמני בתקרית מתוקשרת ע"י המאמן דאז, ניר קלינגר. הוא הספיק לעבור גם בבני יהודה ובבית"ר ירושלים בטרם עשה את צעדיו האחרונים כשחקן במדי נתניה.