יום של החתמות בבית"ר

אריק בנאדו חתם לעונה אחת, למרות החיפושים אחרי בלם זר לליגת האלופות. כריסטיאן אלבארז חתם לשלוש שנים נוספות

כריסטיאן אלבארז, מגנה הצ'יליאני של בית"ר ירושלים, האריך היום (ראשון) את חוזהו בקבוצה בשלוש שנים נוספות. גם אריק בנאדו חתם על חוזה לעונה נוספת, השלישית שלו בקבוצה.

בפגישה שנערכה היום בין סוכנו של אלבארז, רונן קצב, ליו"ר בית"ר אלי ארזי, נחתם החוזה החדש לשלוש שנים. כפי שפורסם באתר ספורט 5, רוב התנאים סוכמו כבר לפני מספר שבועות אך המחלוקת הייתה לגבי אורך החוזה, כאשר בסופו של דבר הקבוצה הסכימה לבקשתו של השחקן לחתום לשלוש שנים ולא לשנתיים. חוזהו של אלבארז בן ה-28 לא כולל סעיפי יציאה לחו"ל, לא בקיץ ולא בינואר. אלבארז אמר היום לאתר הרשמי של הקבוצה: "טוב לי מאוד בקבוצה ובעיר ירושלים. אני רוצה להגיע עם המועדון להישגים".

גם בנאדו כאמור חתם על חוזה לעונה נוספת ויהיה חלק מהמועדון גם בעונה הבאה, השלישית שלו בקבוצה. "אריק בנאדו מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי וההנהלה ולכן היה חשוב מבחינתנו לשמור אותו אצלנו", אמרו בקבוצה. "המועדון רואה בעין יפה שחקנים שיש להם מחויבות כלפי המועדון, ובשל כך רוצה לשמור אותם אצלו", אמר גיורא שפיגל לאתר הרשמי של הקבוצה.

למרות החתמת בנאדו, בבית"ר מעוניינים לצרף בלם זר נוסף לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. במסגרת ההכנות פנו בבית"ר למספר סוכנים והתעניינו בצירוף זר בעמדת הבלם בקיץ הקרוב.

בקבוצה רוצים להתכונן כמו שצריך למשחקי הצ'מפיונס, ויודעים שבנאדו לא יוכל לשמור על כושר בכל המשחקים. בקבוצה קיימת הערכה רבה ליכולתו של תומר בן יוסף, ומנגד אכזבה מיכולתו של שמעון גרשון בתקופה האחרונה.