"אולי גרנט יקח אותי לצ'לסי?"

מכבי חיפה גברה 1:3 על מכבי ת"א בקרית אליעזר, משערים של ג'ובאני רוסו, עמרי אפק ואושרי גיטא, ככשיבחון כובש שער מצמק לצהובים. רוסו, שנבחר על ידי גולשי נענע 10 לשחקן המצטיין בניצחון 1:3 על מכבי ת"א, שלח קריצה לעברו של מאמן צ'לסי, אברהם גרנט שישב ביציע

תקציר המשחק

(באדיבות ערוץ הספורט)

מכבי חיפה עלתה אמש למקום השלישי לאחר שניצחה 1:3 את מכבי ת"א בקרית אליעזר, במסגרת המחזור ה-15 בליגת הטוטו, לעיני 11,500 צופים.

הצהובים, שהגיעו למשחק אחרי תקופה לא רעה, פתחו נהדר והגיעו למספר הזדמנויות, כשהטובה ביותר הגיעה בדקה החמישית, אך יניב עזרן מצא רק את הקורה.

ג'ובאני רוסו, שהצטיין, העניק לירוקים את היתרון בדקה ה-17, עומרי אפק ניצל טעות קשה בהגנת מכבי ת"א והעלה את חיפה ל-0:2 בדקה ה-29. יוסי שבחון החזיר תקווה למכבי ת"א עם שער מצמק בדקה ה-37. במחצית השניה מכבי ת"א נראתה יותר טוב, אך לא הצליחה לאיים על השער של חיפה ובסוף דווקא חיפה כבשה שוב, כשאושרי גיטא שיתף פעולה במצבע נהדר עם ליאור רפאלוב, וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87.

"חזרנו למירוץ האליפות"

ג'ובאני רוסו, שנבחר על ידי גולשי נענע 10 לשחקן המצטיין בניצחון 1:3 על מכבי ת"א, שלח קריצה לעברו של מאמן צ'לסי, אברהם גרנט שישב ביציע ואמר: "שמעתי שגרנט נמצא פה, עכשיו בגלל אליפות אפריקה חסרים לו שחקנים אז אולי הוא ייקח אותי לצ'לסי?", לגבי המשחק והניצחון אמר רוסו: "אמרנו מההתחלה שמכבי חיפה מספיק טובה בשביל לרוץ לאליפות? היום חזרנו למירוץ".