אוהדי בית"ר ריססו "נרצח אותך" בביתו של אסולין

אחרי שנודע שחלוץ האדומים "מת להבקיע נגד בית"ר", אוהדי האלופה השאירו כתובות נאצה בביתו. הערב ב-אסולין יפגוש את בית"ר במשחק המרכזי של המחזור השני של ליגת העל בכדורגל, בשידור חי, ישיר ובלעדי פה אצלנו בנענע 10, החל מ-20:40

המשחק המרכזי של המחזור השני של ליגת העל יפגיש בבלומפילד את האלופה, בית"ר ירושלים עם היריבה הקבועה שלה ואחת מהטוענות הרציניות לכתר, הפועל ת"א.

המפגשים בין הקבוצות היו תמיד טעונים במשך השנים. היריבות בין מחנות האוהדים היא כבר מיתולוגית והשנה נוספו לה עוד שתי יריבויות אישיות. המאמן של בית"ר, יצחק שום, בוודאי ירצה להראות לאדומים שהם עשו טעות כשפיטרו אותו בעונה שעברה. לעומתו, חלוץ הפועל, ליאור אסולין, החליט לחמם את הגזרה ויצא בראיונות בהם הצהיר שבהפועל "לא סופרים את בית"ר". אוהדי בית"ר, מצידם, כבר ריססו בביתו כתובות גרפיטי עם סמל המנורה של בית"ר וגם כתובת שאומרת: "איתנו לא מתעסקים" ו-"נרצח אותך".

משפחת אסולין עדיין לא החליטה האם להגיש תלונה במשטרה. הנהלת בית"ר ירושלים מסרה בתגובה, כי "אנו מקווים מאוד שמי שכתב את הכתובות המזעזעות האלו הוא לא אוהד בית"ר. אלו מעשים מבישים שאין להם מקום בכדורגל, אנחנו מקווים שמי שעשה את זה ייתפס במהרה ויקבל את העונש החמור ביותר שאפשר לקבל על מעשה מסוג זה".

מצפים ליציעים מלאים

הפועל ת"א מגיעה למשחק מול בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 מול נתניה במחזור הקודם. נראה כי המאמן גיא לוזון יבצע שינוי אחד בהרכב והוא הצבתו של החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור בחוד במקומו של עדי סבג, שיפתח על הספסל. מגן הקבוצה, יגאל אנטבי, התייחס במהלך השבוע למפגש מול בית"ר: "אנחנו באים מוכנים, נעשה הכל ואני מאמין שהנקודות יישארו פה. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים, יש יריבות מסורתית בין המועדונים ואני מאמין שננצח.

"זה רק מחזור שני, יש הרבה משחקים ובכל תוצאה שתהיה - שום דבר לא יהיה גמור. הפועל תמיד יכולה לתת פייט לכל קבוצה". הקבוצה מצפה ליציעים מלאים, זאת לאחר ש-5,000 מנויים כבר נמכרו.

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום אמר אתמול כי "זה לא עוד משחק רגיל עבור האוהדים שלנו ועבור המועדון שלנו". באסיפה הקבוצה, הראה המאמן לשחקנים את קלטת המשחק של הפועל תל-אביב מול מכבי נתניה והתעכב על כל שחקן בהפועל ונקודות חשובות לגביו. מאמן האלופה העדיף לדבר באסיפה על הפן המקצועי לקראת המפגש מול האדומים: "ליאור אסולין חלוץ מהיר, וכך גם אדבג'י. תשחקו מולם חכם".

לאחר האסיפה, יצאו השחקנים לאימון כושר שלאחריו תרגל המאמן את ההרכב למשחק. על פי האימון נראה, כי יצחק שום לא מתכנן שינויים בהרכב ויעלה בהרכז זהה לה שפתח מול בני-יהודה במחזור הראשון. אנטולינו רומולו ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל, כשטוטו תמוז, שגילה יכולת טובה במשחק מול בני יהודה, יקבל קרדיט גם מול הפועל תל-אביב.

אריק בנאדו, שנפצע בשבוע שעבר ואף החמיץ את משחק הנבחרת מול בלארוס, החלים מהפציעה ברגל וגם היום ערך אימון מלא עם גופיית ההרכב והוא צפוי לפתוח במשחק,לצידם של שמעון גרשון, יואב זיו וכריסטיאן אלברז בהגנה.

עד אתמול בצהריים נמכרו בירושלים כמעט כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדים בבירה ונראה כי 4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה בבלומפילד.

הרכבים משוערים: הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר, גבריאל דוס-סנטוס, רמי דואני, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, וואליד באדיר, ברוך דגו, אבדג'י, פביו ג'וניור וליאור אסולין.
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז.