פוצץ המשחק בין הפועל ת"א לשירוקי הבוסנית

משחק הכדורגל בין הפועל ת"א לשירוקי הבוסנית, הופסק לחצי שעה לאחר שאוהדי הפועל ת"א הציתו חזיזים וכיסאות ביציע. כל אוהדי הפועל פונו מהמגרש

(0:44 דק')

משחק הכדורגל בין הפועל ת"א לשירוקי הבוסנית, במסגרת גביע אופ"א, פוצץ אמש (חמישי) בדקה ה-17 כשאוהדי הפועל ת"א הדליקו חזיזים ביציע ושרפו כיסאות, לאחר שער שהובקע לטובת קבוצתם. מיד לאחר מכן נכנסו שוטרים בוסנים ליציע ועצרו מספר אוהדים. שופט המשחק, יחד עם המשקיף מאופ"א, החליטו על הפסקת המשחק עד שתכובה האש ביציע.

המשחק חודש לאחר הפסקה של כחצי שעה, במהלכה פינתה משטרת בוסניה את כל אוהדי הפועל ת"א מהיציע, כשהיא משתמשת בכמה מקרים במכות אלה, וכן כמה מאוהדי הפועל ת"א נעצרו. כעת ייבדק האם האוהדים הצליחו להבריח את החזיזים דרך נתב"ג, ולא רכשו אותם בבוסניה.

ח``כ אבשלום וילן, יו``ר ועדת החקירה הפרלמנטארית למניעת אלימות בספורט לשעבר, קרא להרחיק את אוהדי הפועל ת"א שהתפרעו בבוסניה מכל משחקי הקבוצה בארץ. ``זו בושה לספורט הישראלי בכלל, ולאוהדי הכדורגל בפרט`` אמר וילן, ``אני רואה בחומרה רבה את ההפרעות האלימה של אוהדי הפועל ת``א וקורא להנהלת הקבוצה לזהות את המתפרעים ולהעביר את שמותיהם למשטרת ישראל. בנוסף, יש להרחיקם לצמיתות ממשחקי הקבוצה בישראל``.