בבית"ר בטוחים: "אנחנו בדרך להיסטוריה"

חלק מאנשי לה פמיליה נגד יישור הקו עם חוגג בנוגע לגזענות

בהחלטה תקדימית במאבק שלו נגד הגזענות, התייצב אתמול (חמישי) בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם נציג "לה פמיליה" למסע"ת שהודה: "אנחנו מקבלים את כולם ופועלים נגד הגזענות". במועדון הצהוב שחור התמוגגו מהצעד ואף הרחיקו לכת: "אנחנו בדרך להיסטוריה, מי שלא הבין את המשמעות, יראה את התוצאה בעתיד".


בקרב בית"ר יש סיפוק גדול מהצד שנעשה ולטענתם מדובר רק בירית הפתיחה במאבק בגזענות. חוגג עצמו הביע את שביעות רצונו מחימום היחסים בינו לארגון "לה פמיליה" ולאחרונה גם נוצר קשר בינו לבין השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים והסברה, גלעד ארדן. כעת, הצדדים צפויים לשתף פעולה במאבק בגזענות.


בארגון "לה פמיליה", לעומת זאת, הרוחות סערו לאחר ההצהרה לתקשורת. ההערכה היא שרוב הארגון תומך ביישור קו עם חוגג, אבל יש לא מעט הסתייגויות. לצד זה, בארגון מבינים כי חוגג רציני והוא עשוי לעזוב במידה והתנהגות האוהדים לא תהיה לרוחו. חוגג אישר שהתקציב זינק ל-80 מיליון ש"ח, הסגל מרשים מאוד והאוהדים מתחילים להריח תארים. הבעלים בונה על כך כשהוא יודע שיהיו כאלה שינסו להביע את דעותיהם, אך הרוב יבלום אותם.


בצד המקצועי, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק הרשמי הראשון שלה, נגד סקציה נס ציונה בגביע הטוטו בראשון. לרוני לוי יש הרכב שהוא רץ איתו במשחקי ההכנה והוא לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים. אנטואן קונטה ינסה לשוב ולהתאמן כשעדיין לא ברור אם יהיה כשיר, במצב שכזה שי קונסטנטין יפתח בתור מגן ימני ואופיר קריאף כבלם. מקומם של עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומן ומיכאל אוחנה נראה מובטח, בעיקר כשהרביעייה הזאת הציגה שיתוף פעולה מצוין במשחקי טרום העונה.