"אסור לקבל שערים כאלה. הקלות בלתי נסבלת"

במכבי ת"א מודאגים ממשחק ההגנה ומפציעתו של אנריק סאבוריט

דאגה במכבי תל אביב מפציעתו של אנריק סאבוריט. המגן השמאלי נפגע במהלך המחנה הראשון של הקבוצה ולמעשה לא מתאמן כבר קרוב לשבועיים, ולא שותף כמובן באף אחד ממשחקי ההכנה עד עכשיו. הדבר פוגע בכושרו, וכל זאת שבועיים לפני משחק המוקדמות הראשון של הצהובים בליגת האלופות. בקבוצה מקווים שעד סיום המחנה, סאבוריט יוכל לקחת חלק לפחות במשחק אחד מתוך השניים.


גם אלירן עטר, שסחב פציעה קלה בקרסול, לא שותף אתמול בהפסד 2:0 לסאן ז'ילוואז, אבל צפוי לקחת חלק במשחק מול גנק. לוולדימיר איביץ' ישנה עוד בעיה בחוליית ההגנה והיא ז'איר אמאדור. הבלם היה חלש אתמול ובכלל ההגנה לא תפקדה כראוי. עושה רושם כי ההצעות מספרד והרצון שלו לעבור, פוגעות בו מקצועית כרגע.


נראה שלמרות החיפוש הקדחני אחרי חלוץ זר, יש לאיביץ' מספיק כאבי ראש בהגנה. על אף שזה היה משחק אימון ראשון במחנה ויום אחרי שהשחקנים ערכו אימון קשה, קיימת אכזבה מאיך שקבוצה נראתה לאורך כל המשחק. בקבוצה אמרו: "בשום מצב אסור לקבל שערים כאלה. הקלות הייתה בלתי נסבלת".


אתמול פרסמנו שמכבי ת"א פנתה רשמית להפועל ב"ש והחלה לנהל מו"מ עם דור אלו. הדבר מעלה תהיות לגבי ההישארות של אלי דסה בקבוצה בסופו של דבר.