"אוחנה הסמל האחרון, היום הסמל הוא דולר"

חוגג תקף את הקהל של בית"ר: מרגיש שיש לנו 100 א' מאמנים

בעוד בית"ר ירושלים מתכוננת לקראת עונה מסקרנת במיוחד וכבר עשתה את ניסוי הכלים הראשון שלה אמש, היחסים בין משה חוגג לבין הקהל הירושלמי ממשיכים להיות במרכז העניינים. היום (שישי) חוגג פירסם פוסט בקבוצת האוהדים "זר לא יבין זאת" בפייסבוק, בו הוא התייחס לאחד הנושאים שנמצאים על הפרק - אבירם ברוכיאן.


"כותבים לנו הרבה על אבירם ברוכיאן ועל כך שצריך לכבד אותו בתור שחקן בית", פתח את דבריו חוגג. "יש לי כמה דברים לומר על זה. קודם כל, בית"ר מחפשת לזכות בתארים ולצרף את השחקנים הטובים ביותר, אם המטרה תפסיק להיות תארים, ניתן יהיה לחשוב על צירוף שחקנים שלא על פי יכולתם המקצועית. שנית, לפני שהמועדון צריך לכבד שחקני בית, שחקני הבית צריכים לכבד את המועדון".


"לא כך היה עם טל כחילה, שחקן בית שגדל במועדון מגיל ילדים, שחקן שגם אם המאמן החליט שהוא לא בתכניות לעונה הבאה זה לא אומר שלבית"ר לא מגיעה עליו תמורה כספית. חצי מיליון ש"ח הציעו שני מועדונים מליגת העל עליו. הייתי מוכן לרדת גם ל-300 אלף ולתת לטל 200 אלף מענק שחרור. אבל טל בחר ללכת למועדון בחו"ל ובית"ר לא קיבלה אגורה שחוקה, למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים".


חוגג המשיך והתייחס למטרות לעונה הבאה: "במקום לתמוך בכל מיני שחקנים, תתמכו במועדון. שחקן שפוגע בנו זה רע. אלי אוחנה הוא כנראה הסמל האחרון שהיה ויהיה, היום הסמל הוא דולר. לפחות תראו שאתם אוהדי בית"ר ירושלים ולא אוהדי בית"ר כחילה/קלטינס/ברוכיאן. אני לא מכיר אישית את ברוכיאן, אבל מילותיו מרגשות. עושה רושם שבשבילו בית"ר זו באמת אהבה, אבל בעונה שבה אני הולך לשקיע מעל 70 מיליון שקלים, אני רוצה להתמודד על תארים יותר מכל דבר אחר ומכל מחווה מרגשת אחרת. לכן, ההחלטה היא רק של יוסי ורוני והיא תהיה על בסיס מקצועי".


חוגג חתם את הפוסט והתייחס לקצב רכישת מנויים: "מסע הרכש שלנו לא הסתיים, אבל אני חייב להגיד שאני חש קנאה למועדונים הגדולים האחרים. מצד אחד כולם ביחד לא הוציאו חצי ממה שאני הוצאתי, ומהצד השני, למועדון הכי גדול בארץ אין אפילו שליש מכמות המנויים שיש להם. אפילו לנתניה יש יותר מנויים מאשר לנו. אי אפשר שכל שנה המועדון יתבסס על הכנסות ממני, צריך בסיס מנויים גדול ויציב, כמו שיש לאחרים, כדי לדעת שיש לנו קהל נאמן שהולך תמיד עם המועדון. אני מרגיש שיש לנו 100 אלף מאמנים, אבל מנויים פחות מ-4000".