ב"ש הודיעה לטאפוקו: לא תצא למחנה האימון

הקשר יישאר בישראל. פרלאסה צפוי לחתום בתוך 48 שעות

הפועל ב"ש תצא מחר (שני) למחנה אימונים בפולין, אך ללא קווין טאפוקו. במועדון הודיעו לקשר שהוא נשאר בארץ, בזמן שחבריו ימריאו ויתכוננו לעונה הקרובה. הקשר יישאר יחד עם המנודים האחרים: דור אלו, שיר צדק, עדן בן בסט, חן עזרא ואריק סאבו.


לקשר הסלובקי, שמבין שהוא לא בתכניות של הקבוצה לעונה הבאה, יש הצעות רשמיות מארסנל טולה ומסיבאספור, והוא בוחן גם הצעה מיוון. בניגוד אליו, טאפוקו מסרב לעזוב בשלב זה ולא מוכן לקבל את ההחלטה המקצועית שהתקבלה. בב"ש סיפרו שהקשר כבר סירב לעבור להפועל חיפה.


בקבוצה מהנגב מעריכים שהחתימה הרשמית עם קשר סנטה פה, בלדומרו פרלאסה, שסיכם את תנאיו בקבוצה תקרה בתוך 48 שעות, והקולומביאני יוכל להצטרף אל חבריו החדשים באופן מיידי.

אחרי ההודעה לטאפוקו, ברק בכר פרסם את רשימת השחקנים שייצאו למחנה, ביניהם שחקני הרכש כמובן: שון גולדברג, ארנסט שטקוס, עדן שמיר, חוסה אנחל קרייו, ג'ימי מארין, גל לוי ונאור סבג. הרשימה המלאה כוללת בנוסף את: אוהד לויטה, גל נבון, לואי טאהה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, עמית ביטון, בן ביטון, אור דדיה, אורן ביטון, מרואן קבהא, נתי אסקיאס, תומר יוספי, חנן ממן, ניב זריהן, נייג'ל הסלביינק ובן שהר.


"יש לנו קבוצה ממושמעת והשחקנים מבינים שאין לאף אחד מקום בטוח בהרכב" אמרו במועדון, "אחת מהמסקנות בעונה האחרונה היתה להימנע מכמה שיותר פרצופים ממורמרים בחדר ההלבשה ועשינו את זה".


בב"ש אמנם לא חשפו שמות, אבל נדמה שמדובר בחלק מהשחקנים המנודים וחלק שכבר עזבו או בדרך לעזוב. דור אלו מסרב בשלב זה לעבור להפועל ק"ש כשגם שיר צדק לא ממהר לעזוב למרות שקיבל הצעה מקבוצה בפולין. עדן בן בסט ממתין לקבל לפחות שלוש משכורות תמורת עזיבה להפועל חיפה, וכמוהו גם חן עזרא, שמקווה להגיע להסדר כספי לפני שיעבור למכבי נתניה שמאוד מעוניינת בו.