חשש בב"ש שבן ביטון לא יהיה כשיר לאירופה

המגן סוחב פציעה משנה שעברה. טאפוקו ננעל בביתו ואיחר

צרות בב"ש. מיכאל אוחנה, שעסקת העברתו נסגרה בין הפועל ב"ש לבית"ר ירושלים, קיבל הזמנה לוועדת משמעת. הקשר העלה תמונה בסטורי בתוך הג'קוזי במתחם הבית האדום, כשעל פי החוקים החדשים נאסר להכניס טלפונים למתחם, והיה אמור להיענש, אלא שהעסקה עם בית"ר מנעה זאת ממנו.


ע"פ החוקים החדשים, על השחקנים להפקיד אותם בכניסה אצל מנהל הקבוצה, אביתר אילוז. המנהל שראה את הסטורי של השחקן, עדכן את הצוות והקשר שיעזוב בקרוב יצטרך לשלם קנס, בדיוק כמו קווין טאפוקו שנתפס גם הוא עם טלפון במתחם וכבר נקנס.


אם זה לא מספיק, טאפוקו איחר אתמול למשחק האימון מול מ.ס אשדוד, מסיבה מעט הזויה. השחקן ננעל בביתו לאחר שהמפתח נשבר במנעול ובמועדון הזמינו פורץ מנעולים על מנת לשחררו. טאפוקו הגיע מעט באיחור ושיחק רק במחצית השנייה. בלי קשר לאירוע, הקשר מיועד לעזוב. אריק סאבו לא הגיע למשחק והוא בדרכו לארסנל טולה הרוסית, כשביממה האחרונה הגיעה אליו הצעה גם מקבוצה בטורקיה.


אחרי צירופם של ארנסט שטקוס שייחל להתאמן בראשון, עדן שמיר, חוזה אנחל קרייו, ג'ימי מארין, שון גולדברג, נאור סבג וגל לוי, המאמן ברק בכר מחפש קשר אחורי זר. המשחק אתמול שהסתיים בניצחון 2:1 לא שימש אינדיקציה טובה מדי לכושרה של ב"ש, ונועד בעיקר כדי להכניס את השחקנים למסלול לפני היציאה למחנה האימונים.
 
היום תתאמן הקבוצה בים באשקלון, כשישנו חשש שבן ביטון, שעדיין לא החלים מהפציעה ממנה סבל בעונה שעברה, לא יהיה כשיר לסביב הראשון באירופה. המגן הימני מתאמן חלק מהאימונים בצד וחלק עם הקבוצה אבל עדיין לא כשיר. חנן ממן סובל מכאבים במשפעה ועובר טיפולים, כשגם ניב זריהן עדיין לא עורך אימונים עם כולם.


בראשון, אמורים להגיע לאימון גם שחקני הנבחרת שקיבלו מנוחה, בינהם אריאל הרוש, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא ובן שהר. הרוש יצטרף 'למנודים' במהלך המחנה האימונים אם לא תימצא לו קבוצה.