פלומן קיבל הצעה מטורקיה, חוגג הטיל וטו

הצרפתי יישאר. עלי מוחמד על הפרק, פערים במו"מ עם אוחנה

בית"ר ירושלים ממשיכה להיבנות, אבל יש מי שאולי יעשה את הדרך ההפוכה. פרדי פלומן, אחת מנקודות האור בעונה של הירושלמים, מעורר עניין רב בטורקיה ואף הוגשה הצעה רשמית עליו, אלא שכרגע, גם משה חוגג וגם יוסי בניון הטילו וטו על המהלך והחליטו להשאיר את הצרפתי לעונה אחת נוספת לפחות.


במקביל לפלומן, הצוות המקצועי של הצהובים שחורים ממשיך בבנייה לטווח ארוך. בקבוצה מתכננים להציע לדוד קלטינס חוזה ארוך ומשודרג לאור העובדה שרואים בו את אחד משחקני העתיד של המועדון. לקלטינס, שתופקד בעמדת המגן השמאלי לא מעט העונה, מיועד תפקיד מרכזי בקישור האחורי של בית"ר. גם איתמר ניצן אמור להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע לשדרוג ולהאריך את החוזה. לניצן חוזה לעונה נוספת, אך למרות שבעיית שטקוס עדיין לא נפתרה, במועדון הביעו שביעות רצון מהשוער.


בבית"ר גם לוטשים עיניים לעבר שחקנים מבחוץ, כששמו של איסמעילה סורו כבר נמצא על שולחנו של בניון, אלא שהמנהל המקצועי החדש בדק את עלויות הקשר ונראה שהנושא ירד מהפרק, בייחוד לאור העובדה ששמו של עלי מוחמד גם נמצא בפנקס של בניון, למרות הפערים במו"מ. בתוך כך, מיכאל אוחנה מתקרב לטדי, שכן יש פערים כספיים קטנים בין אלונה ברקת ומשה חוגג, שעשויים להיסגר בקרוב.