עלי מוחמד מתרחק ממכבי חיפה ומבית"ר י-ם

דרישות גבוהות מצד נתניה, שגם כך מעדיפה למכור אותו לחו"ל

עלי מוחמד נחשב לאחד השמות הכי מבוקשים בחלון ההעברות של הקיץ בכדורגל הישראלי, אבל למרות ההתעניינות מצד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נראה שהסיכוי שקשר מכבי נתניה יעבור לקבוצה אחרת בארץ הוא קלוש.


הבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, מכוון למכור את מוחמד לחו"ל ולא מתפשר על תג המחיר שעומד על 2.5 מיליון דולר. "אין לנו באמת אינטרס למכור אותו לקבוצה ישראלית, רק לחו"ל", סיפרו בקבוצה.


משה חוגג ובית"ר ירושלים פנו ישירות פעמיים למכבי נתניה, אבל לבעלים של הירושלמים הובהר כי רק סכום כסף וטרייד, שיכלול את דוד קלטינס, בא בחשבון. בבית"ר הבהירו שאין להם כוונה לוותר על קלטינס ובעקבות כך השיחות הופסקו.


במקרה של מכבי חיפה האפשרויות רחבות יותר. הנתנייתים מעוניינים לצרף את רועי קהת שכבר מנהל עימם משא ומתן וגם את סאן מנחם, אבל השניים יצטרכו לרדת בדרישות הכספיות שלהם ובכל מקרה סגל יבקש סכום כסף לא מבוטל שמוערך בכמיליון דולר לפחות, בנוסף לשניים. בשלב זה, הירוקים לא מוכנים לשלם סכומים גבוהים כאלו, אבל התפתחויות צפויות בקרוב. "הכל עניין של היצע וביקוש", הסבירו בנתניה. "עלי מבוקש ואנחנו דורשים הרבה, בסוף מישהו ישלם - בארץ או בחו"ל".