צפו: 0:2 לנתניה בטרנר, עלתה למקום השלישי

מלמד וברשצקי הנחילו הפסד בית שני ברצף לב"ש. אלו הורחק

אווירת סוף העונה כבר מורגשת באצטדיון טרנר. הפועל באר שבע אמנם שיחקה כמעט התמודדות שלמה בעשרה שחקנים, אך שוב נראתה לא טוב והפסידה הערב 2:0 למכבי נתניה. האלופה היוצאת קיוותה לפחות להתנחם בפלייאוף יותר טוב ולהשיג כרטיס לאירופה, אבל כרגע גם זה נראה רחוק. היהלומים הנחילו לדרומיים הפסד בית שני ברציפות והשלישי בסך הכל העונה, ועקפו אותם בדרך למקום השלישי בטבלה.


דור אלו הורחק בכרטיס אדום ישיר כבר בדקה השלישית אחרי התערבות מערכת ה-VAR. המגן ירד לגלישה מסוכנת וברוטאלית לרגליו של גבי קניקובסקי, והשופט רועי ריינשרייבר, ששלף תחילה כרטיס צהוב, קיבל איתות על שינוי ההחלטה, ביטל את הצהוב והרחיק את השחקן. משם ואילך האורחת השתלטה על העניינים.


גיא מלמד כבש את הראשון בדקה ה-30 אחרי בישול של פאטוס בצ'יראי, שחזר להרכב אחרי ההרחקה. המונטנגרי לא היה במיטבו, ולא מזכיר לאחרונה את היכולת שכולנו התרגלנו אליה ממנו. גם ביום לא טוב שלו, החבורה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הסתדרה בזכות היתרון המספרי וסיימה כמנצחת עם מספר התקפות נהדרות. אחת מהן, בדקה ה-50, הסתיימה עם מבצע אישי אדיר של יחמיר היקה ופרגון למוטי ברשצקי, שדקות ספורות לפני כן עלה במחליף.


למרות החיסרון המספרי, ב"ש הגיעה למספר מצבים, אך לא דייקה. חנן ממן רשם החמצה ענקית כשלא הגיע לכדור מצוין לתוך הרחבה. ג'ון אוגו, בצל ענייני שלילית הרישיון, עלה כמחליף ופגע בקורה. כמו כן, אירוע בעייתי נרשם בדקה ה-90 כשברנקו וורגוץ' ספג כרטיס צהוב מכוון כשלקח את הזמן בחידוש כדור, בהוראה ממאמניו, זאת על מנת שיחמיץ את המשחק הבא מול מכבי חיפה כדי שיוכל לשחק בגמר גביע המדינה.