בכל דור ודור: 0:1 למכבי ת"א על חדרה

צפו: מיכה בישל לפרץ (95). האלופה עדיין לא מנוצחת בליגה

כדורגל משחקים 95 דקות, ובסוף מכבי תל אביב איכשהו מנצחת. האלופה הטרייה המשיכה את הרצף שלה בניסיון לסיים עונה בתור קבוצה בלתי מנוצחת, והערב (שבת) רשמה ניצחון 0:1 בשיניים על הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-32 של הפלייאוף העליון. שער מאוחר בתוספת הזמן של דור פרץ קבע את תוצאת הסיום אחרי 94 דקות יחסית חלשות בלי הרבה איומים מסוכנים.


גם במשחקים כאלה בהם הצהובים לא מרשימים במיוחד, ואף כמעט מסיימים עם הפסד, החניכים של ולדימיר איביץ' מצליחים להשיג את שלוש הנקודות. חדרה, שהפסידה בכל ארבעת המשחקים למכבי, תסיים את העונה גם מבלי שהיא כבשה אף לא שער אחד נגד הצהובים, כשבשלושת המשחקים האחרים הפסידה 4:0, 2:0 ו-2:0.


דור פרץ, שהיה כנראה השחקן הפעיל ביותר בהתמודדות היחסית מנומנמת, התכבד בשער הניצחון הכי מאוחר של מכבי ת"א מאז מושיקו לוגסי (דקה 90+9 מול בני יהודה בעונת 2012/13), והראשון בתוספת הזמן מאז וידאר קיארטנסון מול קריית שמונה בנובמבר 2016.


מנגד, החבורה של ניסו אביטן הייתה קרובה לשער עם מצב גדול של לוסיו מריניאו, שסחט הצלה מדניאל טננבאום. יהב גורפינקל לקח את הריבאונד, אך נתקל בדן גלזר שמנע שער בטוח. השחקנים הצעירים המושאלים ממכבי, דוגמת איילון אלמוג, אליאל פרץ, מקסים גרצ'קין ועדן קארצב, ניסו להרשים לקראת העונה הבאה, אך לא סיכנו יותר מדי את השער. קארצב גם הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-92 וירד לחדר ההלבשה ממרר בבכי.