כאן כדי להישאר: בית"ר הביסה 1:4 את פ"ת

צפו: בניון בישל ונפצע. ירושלים שרדה בליגה באופן מעשי

270 דקות לסוף העונה, בבית"ר ירושלים יכולים להתחיל לחשוב על העונה הבאה. עבור יוסי בניון שיהיה בבירה גם אחרי הקיץ, רק בתפקיד אחר - מנהל מקצועי - נותרו שני משחקים על הדשא, אבל בינתיים הוא עזר לצהובים שחורים להביס 1:4 את מכבי פ"ת ולהבטיח את ההישארות באופן מעשי.


אגב בניון, במפגש הראשון בין הקבוצות העונה בליגה מכבי פ"ת הביסה 1:4 את בית"ר כשהקשר כובש את אחד השערים של המלאבסים. הערב, כשהוא בצד השני, ורואה כבר את סוף הקריירה, בניון שיחק 65 דקות שבהן גם הספיק לבשל. הוא גם נפצע בידו אחרי שעומר דנינו דרך עליו ונאלץ לרדת לספסל למרות שתחילה לא רצה לפנות את מקומו.


אם הפציעה לא תשבית את בניון לשארית העונה (והקריירה), אז זה היה המשחק הלפני אחרון שלו לעיני אוהדי בית"ר באצטדיון טדי. בשלושת המשחקים הבאים הצהובים שחורים יפגשו את עירוני קריית שמונה, מ.ס. אשדוד ולבסוף את הפועל רעננה, אך בניון סיפר שלא יטול בו חלק וייפרד בפעם האחרונה במפגש עם הדרומיים שייערך בטדי.

והיו עוד שחקנים על הדשא. פרדי פלומן בלט עם שער אדיר מחוץ לרחבה וגם בישול לטל כחילה, שנכנס כמחליף והבקיע בתוספת הזמן. גם אנתוני וארן כבש ואור זהבי הצטרף לחגיגה - אף הוא בתוספת הזמן - בדרך לניצחון שמשמעותו: פער תשע נקודות מהקו האדום כשנותרו תשע בקופה.


ומכבי פ"ת? גם היא קרובה להבטיח את ההישארות, אבל זה עדיין לא סופי. המלאבסים רחוקים חמש נקודות מאשדוד שמתחת לקו האדום כשבמחזור הבא שתיהן נפגשות, מה שאומר שתיקו יספיק להם כדי לסגור עניין.