מושכת קולות: צפו ב-1:3 של ב"ש על בית"ר

צמד לזריהן, שער לממן בערב משוגע בטרנר. הירושלמים קופחו

בגלל משחקים כאלה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל. מה לא היה לנו הערב (שני) בטרנר? טעויות שיפוט, אווירת קרנבל, גולים מצוינים ושחקן אחד לוהט. בסופו של דבר, הפועל באר שבע הזכירה נשכחות עם 1:3 גדול על בית"ר י-ם, שקירב אותה להבטחת המקום בפלייאוף. ניב זריהן הציג משחק אחד ענק עם צמד וסחיטת פנדל שחיסל כמעט סופית את השאיפות של משה חוגג לסיים בחלק העליון של הטבלה. בית"ר לא ניצחה את ב"ש בחוץ מאז אוגוסט 2011, והיא תיאלץ ככל הנראה לחפש את הניצחון בעונה הבאה.


בדקות הראשונות היינו צריכים לשפשף את העיניים כדי להאמין שאנחנו צופים במשחק של ליגת העל. כבר אחרי חמש דקות המארחת עלתה ליתרון אחרי שער שכולו הגנת בית"ר. איתמר ניצן וטל בן חיים לא הצליחו להרחיק כדור פשוט, השוער פשוט מסר לזריהן שכבש מ-5 מטרים. הקשר, שכל שעריו במדי האלופה נכבשו מול הצהובים-שחורים, המשיך בדיוק מאיפה שסיים.


אלא שבית"ר לא נתניה לפיגור המוקדם הזה להרתיע אותה ותקפה בחמת זעם את השער של אוהד לויטה. בוזגלו, קינדה (בכורה) ובניון היו קרובים, אבל פלומן היה זה שמצא את הרשת. לויטה הצליח לעצור בעיטה של בוזגלו, אבל הצרפתי קיבל את הריבאונד מוורד וכבש משלושה מטרים (19). עוד קודם לכן לאורחת הגיע פנדל אחרי נגיעת יד של לואי טאהא ברחבה, אלון יפת העדיף להתעלם. זאת לא הייתה הפעם האחרונה במשחק שלבית"רים יהיו טענות קשות נגד השופט.


עד סיום המחצית קיבלנו עוד אין ספור מצבים ליד שני השערים, אבל השחקנים לא היו מספיק מדויקים וחדים. המארחת הייתה יותר מסוכנת, אבל לא הצליחה להכניע את ניצן שהתאושש מהטעות שביצע בפתיחה. בצד השני בוזגלו היה צריך להכניע את לויטה, אבל נראה כבד.

בדקה ה-50 הזעם של בית"ר על השיפוט איים להתפרץ. בוזגלו הכשיל את זריהן מחוץ לרחבה, יפת הצביע על הנקודה הלבנה. שופט הרחבה, שעמד חמישה מטרים ממקום האירוע, לא התערב. את חנן ממן הטענות של בית"ר לא עניינו והוא החזיר את היתרון לב"ש. קשה להבין למה שחקן העונה שעברה לא נספר במשך כל כך הרבה חודשים. גם הערב הוא הוכיח שהוא אחד הקשרים הכי טובים שיש לנו בליגת העל.


בוזגלו הגיע לעוד שני מצבים מעולים, אבל לא הצליח להשים את הכדור ברשת. מגיע לקשר כל הכבוד על המאמן והניידות, אבל הערב זה לא היתרגם למספרים. הגנת בית"ר חלמה ואפשרה לאלופה לכבוש את השלישי. שהר הבלתי מכוסה המשיך עם הראש כדור קרן לזריהן שסיים בקלאס עם העקב לרשת של ניצן (63). שישה שערים כבש זריהן במדי ב"ש, כולם נגד בית"ר ובשלושה צמדים.


בתקופה האחרונה היה חשש כבד בבירת הנגב שהאדומים יסיימו את העונה בחלק התחתון של הטבלה, אבל שלוש הנקודות האלה אמורות להרגיע את המערכת. עם קצת יותר ריכוז ויציבות בהגנה, ב"ש תוכל להיאבק על הכרטיס לאירופה. בבית"ר התפרצו על צוות השיפוט לאחר שריקת הסיום ובוזגלו אפילו הורחק, אבל החבורה של חוגג צריכה להתחיל להפנים שהיא תהיה חלק מהפלייאוף התחתון.