איביץ': "עונש הרדיוס לא תורם לכדורגל"

מאמן מכבי לקראת סכנין: "לא יהיה קל לנצח אותם שוב"

מכבי תל אביב אמנם נעצרה במחזור החולף בליגה עם 1:1 בלבד מול הפועל חיפה, אבל מאז הספיקה להתאושש על חשבון בני סכנין עם 1:4 מוחץ במשחק הראשון של רבע גמר הגביע ומחר (שני, 20:30) היא תנסה לחגוג פעם נוספת על הקבוצה מהמהגזר, הפעם בליגה, במשחק שיתקיים ללא קהל.


בינתיים, הצהובים השלימו את ההכנות לקראת המשחק והמאמן ולדימיר איביץ' יחד עם הקפטן שירן ייני, התייחסו אליו במסיבת עיתונאים במתחם האימונים של הקבוצה.


"זה לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים נגד אותה קבוצה פעמיים ברצף", פתח את מסיבת העיתונאים הקפטן של הצהובים, שירן ייני. "אבל אנחנו מקצוענים ורעבים בגלל התחתרות על ההרכב. אנחנו לא מזלזלים, הולך להיות משחק קשה לשתי הקבוצות ונצטרך לעשות התאמות חדשות. רדיוס? אני מבין שההתאחדות צריכה לטפל בנושאים של אלימות, אבל לא כיף לשחק בלי אוהדים, תמיד עדיף לשחק נגד איצטדיון מלא, זה נותן מוטיבציה".


"זה משחק שני נגד אותה קבוצה בזמן קצר", הוסיף מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ'. "בטוח שזה יהיה משחק שונה לחלוטין, במיוחד אחרי התוצאות של אתמול. אנחנו מכירים את המיקום שלהם בטבלה וכשמשחקים נגד קבוצה שבמקום האחרון תמיד קשה, נצטרך לבוא מוכנים וחדים מההתחלה ועד הסוף אם נרצה לנצח ואנחנו רוצים. אנחנו יודעים שלא יהיה קהל, זה לא משהו נפוץ, לא טוב לכדורגל. שיחקתי הרבה פעמים ללא קהל ביוון, יהיו תנאים קשים אבל נצטרך להתאים את עצמנו ולתת הכל כדי לקחת את הנקודות".


"כרגע כל השחקנים מוכנים, יש לנו כמה בעיות קטנות אבל לא משהו שאמור להיות מסוכן בשבילנו. בכל הנוגע אליהם, יש להם שחקנים טובים והם עשו שינויים בינואר, אני בטוח שהמקום שלהם משקר. ניקוליץ'? הוא חולה ולא יהיה איתנו מחר, אבל באופן כללי הוא התאמן בשלושה שבועות האחרונים ואני מקווה שהוא יחזור בקרוב. יש לנו סגל רחב ובכל משחק אני מנסה להכין את הקבוצה הטובה ביותר שיכולה להשיג את הניצחון".