מלא בפאתוס: בצ'יראי קבע 0:1 על רעננה

צפו: חלוץ נתניה עשה את ההבדל במשחק חלש. המאמנים התעמתו

נדמה שמכבי נתניה זכתה בבינגו רציני עם הבאתו של פאטוס בצ'יראי. החלוץ של נבחרת מונטנגרו היה חתום על עוד ניצחון, אחרי שהערב (שבת) כבש פנדל מדויק ב-0:1 של קבוצתו מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-22 בליגת ג'פאניקה. היהלומים עלו למקום השלישי, לפחות זמנית, וקטעו שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה.


בצ'יראי, אחד השחקנים החמים ביותר בתקופה האחרונה בישראל, המשיך עם כושר ההבקעה הנהדר שלו כאשר הצליח להכניע את אסף צור מהנקודה הלבנה בדקה ה-36. למרות משחק די חלש של שתי הקבוצות עם מעט מאד איומים מסוכנים, החלוץ בכל מקרה עשה את ההבדל והמשיך את המומנטום של נתניה אחרי הניצחון ביום שלישי במשחק הראשון של רבע גמר הגביע על מכבי פ"ת (גם שם שער הניצחון היה של בצ'יראי).


מרבית ההתעסקות של השחקנים הערב הייתה דווקא סביב השופט אוהד אסולין. אנשי רעננה מחו על ההחלטה להעניק את הפנדל לנתניה שקבע את תוצאת הסיום. בשאר הזמן השחקנים על המגרש הפגינו עצבים רבים על ההחלטות הקטנות של אסולין, ובמחצית השנייה עוזר המאמן, דני בונדר, אף הורחק. כמו כן, עימות מילולי נרשם במחצית הראשונה בין סלובודן דראפיץ' ומנחם קורצקי.


כל זה לא מעניין כעת את מכבי נתניה, ששמרה על שער נקי בפעם השישית מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. מנגד, להפועל רעננה נקטע רצף של חמישה מחזורים ללא הפסד, הארוך ביותר שלה העונה.