עידו דוידוב שוחרר מק"ש ועבר לרעננה

הקשר ינסה להתניע מחדש את הקריירה בקבוצה מהשרון

שינוי בחוליית הקישור של הפועל רעננה, רגע לפני תום חלון ההעברות. שעות ספורות לאחר ששוחרר טל איילה להפועל ר"ג מהליגה הלאומית, בקבוצה מהשרון השלימו הערב (שני) את הרכש השישי והאחרון שלהם לחלון ההעברות והחתימו את עידו דוידוב מעירוני קרית שמונה.


מוקדם יותר היום (שני) נפגש אשר אלון עם סוכנו של השחקן, גלעד קצב, וסיכם את תנאיו של דוידוב הצעיר שיגיע בהעברה חופשית. הקשר בן ה-24 הצטרף לעירוני ק"ש בקיץ 2016 ומאז לא הצליח למצוא את מקומו בקבוצה, כשבמהלך העונה הנוכחית רשם שלוש הופעות בלבד כמחליף בליגת העל.


מדובר בקדנציה שניה של השחקן במועדון. בעונת 2012/13 שיחק הקשר בקבוצת הנוער של רעננה. "עידו שחקן טכני מאוד שעונה בדיוק על מה שחיפשנו. הוא משחק כקשר 50:50 שמסוגל להרים את ההתקפה ולעזור גם מאחור. נקווה שישתלב מהר", אמרו במועדון.


עוד קודם לכן, ברעננה השלימו את צירופו של טדי מזג. הבלם חתם עד תום העונה, עם אופציה לשנתיים נוספות. מזג בן ה-27, שמתנשא לגובה של 1.87, בילה את חצי העונה הנוכחית במדי דינמו בוקרשט מהליגה הרומנית הראשונה ולא הצליח להתאקלם לאחר שרשם בה 4 הופעות בלבד ושוחרר בנובמבר האחרון. השחקן הקמרוני/צרפתי, שיחק בעברו במונפלייה ומרטיגז הצרפתיות ובלייטון אוריינט האנגלית. ברעננה עדיין לא השלימו את הרכש ומעוניינים לצרף גם קשר זר.