ברעננה מתכננים לצרף קשר זר נוסף לסגל

הרכש לא הסתיים. מחמאות לאנסה: "משתלב מקצועית וחברתית"

יוג'ין אנסה, וכל מילה נוספת מיותרת. שחקן הרכש החדש של הפועל רעננה הפך פעם נוספת לגיבור המשחק, כשאמש (שבת) בתיקו נגד מכבי פתח תקווה, הצליח להחזיר את הקבוצה מפיגור והוסיף למנחם קורצקי נקודה חשובה למאזנו, הכולל נכון לעכשיו 25 נקודות.


עם שער שלישי בשתי הופעות, נראה שהשחקן הגינאי, שהגיע מבית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית, מסתמן כהחתמה המוצלחת ביותר של רעננה, לפחות בחלון ההעברות הנוכחי. "יוג'ין שחקן מוכשר ואדם צנוע", סיפרו עליו במועדון. "הוא משתלב טוב בקבוצה גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית".


על אף החזרה מהפיגור ושער השוויון, במועדון יצאו מאוכזבים מהמשחק. "אני חושב שהיינו יכולים לנצח, הגענו לכמות מצבים טובה", הסביר ירדן כהן, מגנה השמאלי של הקבוצה. "אני חושב שאם היינו מנצחים פה, זה היה דוחף אותנו למעלה".


כמו כן, עם סיום המשחק, השלימו הרעננים החתמה נוספת כשצירפו את טדי מזג, בלמה לשעבר של דינמו זאגרב. כפי שפורסם לראשונה בערוץ הספורט, מזג בן ה-27, שמתנשא לגובה של 1.87, חתם עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות, ויאפשר למנחם קורצקי לחזור ולשחק במערך שלושת הבלמים אותו הוא כה אוהב.


בכל מקרה הרכש לא הסתיים במועדון, כשבתכנון לצרף קשר זר נוסף לסגל. מאחר ובהנהלת המועדון לא מעוניינים לעבור על מגבלת שלושת הבלמים, משמעות הדבר היא שכרטיס השחקן של אריאל נגווקאם, החלוץ שהגיע בקיץ האחרון והציג עד כה יכולות פושרות, יוקפא לחלוטין. נגווקאם יהיה השחקן השני שאשר אלון בוחר להקפיא, לאחר שכזכור, עשה זאת גם עם כרטיס השחקן של נמניה ניקוליץ'.