בן זקן ירד לספסל ודרש להכניס את גורדנה

האיש החזק באשדוד התערב מקצועית. אביטן: "נשארנו בליגה"

אשדוד רשמה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון, כשהפסידה היום (שבת) 3:2 להפועל חדרה, וכעת היא במרחק 7 נקודות מהקו האדום.  מי שלקח ללב את התוצאה הוא ג'קי בן זקן, שלקח ללב עוד ערב מאכזב של קבוצתו. הבעלים צפה מהיציע במתרחש ולא יכול היה להישאר אדיש, כשפעם נוספת הוכיח עד כמה הוא דומיננטי.

במצב של 0:2 להפועל חדרה, הבעלים החליט שהקבוצה צריכה שינוי.  בן זקן ירד אל עבר הספסלים והורה לצוות המקצועי ולמאמן החדש, משה אוחיון, לבצע חילוף מיידי, במהלכו רועי גורדנה ייכנס לבכורה.

חלפה דקה ואותו גורדנה אכן נכנס למגרש בהתאם לבקשתו של בן זקן. אגב, חמש דקות מרגע החילוף גורדנה סחט את העבירה, שלאחריה דן ביטון אף צימק ל-2:1, כך שהדרישה של בן זקן בהחלט הוכחה כיעילה.


"ציפיתי לפתיחה יותר טובה שלי כמאמן. דיברנו שצריך להפסיק לספוג שערים קלים וכבר בדקה הראשונה ספגנו גול כתוצאה מאיבוד כדור", מאמנה החדש של אשדוד, משה אוחיון, תיאר את התחושות, "זו הרגשה שונה להיות מאמן, מדובר בלחץ אחר לגמרי. המעורבות של בן זקן? הוא פה 20 שנה מן הסתם. מדובר באדם שמבין וידוע כדורגל. אני תמיד יכול להיעזר בו".


בהמשך אוחיון התייחס לסיכויי ההישארות של קבוצתו: "יהיה קשה מאוד לשרוד. אני מאמין בשחקנים שהם יוכלו לעזור לנו לשרוד בליגה".

מן העבר השני, ניסו אביטן שיחרר אנחת רווחה גדולה מעוד ניצחון מרשים של הפועל חדרה. "אפשר לחלק את המשחק לשניים. מצד אחד מחצית ראשונה טובה, בעוד במחצית השניה נחלשנו", אביטן סיפר, "אנחנו מרגישים שהבטחנו את הישארות שלנו בליגה".