רעננה במו"מ עם שני בלמי דינמו בוקרשט

תמשיך להתחזק: טדי מזג או יורגוס קאציקאס יגיעו לשרון

לאחר שהספיקו לרשום ארבע החתמות בחלון ההעברות הנוכחי, בהפועל רעננה עדיין לא השלימו את הרכש ומעוניינים לצרף בלם וקשר זרים. ברגעים אלו מנהלים בשרון משא ומתן מתקדם עם שניים מבלמיה של דינמו בוקרשט, כשזה שיגיע לסיכום הטוב ביותר עם המועדון - יחתום ללא צורך בהגעה להתרשמות.


המועמד הראשון הוא הבלם הצרפתי טדי מזג, בן ה-27 המתנשא לגובה של 1.87. מזג בילה את חצי העונה הנוכחית במדיה של הקבוצה מהליגה הרומנית הראשונה ולא הצליח להתאקלם לאחר שרשם בה 4 הופעות בלבד ושוחרר בנובמבר האחרון. השחקן הקמרוני/צרפתי, שיחק בעברו במונפלייה ומרטיגז הצרפתיות ובלייטון אוריינט האנגלית.


המועמד השני לתפקיד, הוא הבלם היווני יורגוס קאציקאס. בן ה-28, המתנשא לגובה של 1.88 צורף גם הוא לדינמו בוקרשט בקיץ 2017 ומאז רשם במדיה 43 הופעות ו-3 שערים. היווני שיחק בעברו באולימפיאקוס ופאוק סלוניקי, המוכרות מהליגה היוונית הראשונה ורשם 9 הופעות בנבחרות הצעירות של יוון.


כמו כן, בשרון עדיין חוגגים את הניצחון המפתיע 1:3 על הפועל ב"ש ואחרי תקופה ארוכה, סוף סוף האמונה חזרה אל שחקניו של מנחם קורצקי. "אני שמח מאוד שדווקא נגד ב"ש דברים הסתדרו יותר טוב והצלחנו להביא את הניצחון. אבל כמובן שאנחנו לא מסתפקים בזה. אנחנו רוצים להמשיך עם היכולות והתוצאות. עכשיו זה המאני טיים" אמר המאמן.

רעננה, שסיימה את המחזור ה-20 של ליגת העל עם 24 נקודות, כש-4 נקודות בלבד מפרידות אותה מהפלייאוף העליון. "ברור שניצחון בעוד יומיים יכול לשנות את התמונה, אבל המטרות לא השתנו. אנחנו מסתכלים כל הזמן אל התחתית כדי לברוח משם, מחכה לנו עוד הרבה עבודה" הסביר קורצקי.


המאמן התייחס גם אל יחסי הכוחות מול מכבי פתח תקווה, אותה יפגשו במושבה ביום שבת הקרוב: "מכבי פתח תקווה נבנתה למקומות אחרים. כמובן שהם החליפו את צוות האימון והמאמן ויש את האפקט של זה, אבל אנחנו נבוא לעשות את מה שעשינו בשבועות האחרונים. נשחק כמו שאני רוצה במטרה להוציא תוצאה טובה".


כמו כן, מנחם קורצקי יאלץ להסתדר ביום שבת ללא בן בנימין, שעדיין משתקם מהפציעה בשריר הירך האחורי וצפוי לחזור לאימונים רק בשבוע הבא, וכן גם יואב תומר שנפצע בשרירי הבטן ויזדקק למנוחה בת שבועיים.