שפונגין חתם. גורדנה על סף סיכום באשדוד

פרסום ראשון: הדרומיים במגעים עם טיירה. אוחיון ייאמן

לאחר פיטוריו של יובל נעים וכשעתיד הקבוצה לוט בערפל, במ.ס אשדוד מנסים לייצב את הספינה. בקבוצה סימנו את קשר בית"ר ירושלים, אפונסו טיירה, כמועמד במטרה שיעזור להם במאבקי ההישרדות.


במועדון כבר החלו במו"מ כספי על העברתו של השחקן, שמרוויח 200 אלף יורו לעונה בבירה. לטיירה, יש לציין, חוזה לעונה נוספת בבית"ר, אך לאור העובדה שהקבוצה של ניר קלינגר מעוניינת לצרף בעצמה קשר זר נוסף ושוקלת גם כך למכור את הפורטוגלי, מסתמן שהוא. כזכור, בקיץ האחרון צורף הפורטוגלי בן ה-26 לבית"ר ירושלים אחרי עונה אחת בעירוני קרית שמונה ומאז רשם 15 הופעות במדיה וכבש שער אחד.


טיירה גדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון ואת קריירת הבוגרים שלו התחיל בקורדובה הספרדית. מאוחר יותר הושאל לשנתיים לאתלטיקו דה פורטוגל ולבסוף נמכר לאשטוריל הפורטוגלית - תחנה אחרונה לפני שנחת בישראל.


בנוסף, רועי גורדנה קיבל את השחרור מסלובן בלופו ויגיע לישראל על מנת לחתום באשדוד. הדרומיים יפצו את הקרואטים כשהקשר עצמו יוותר על משכורות על מנת לשוב לישראל. הוא היה מועמד גם להפועל חיפה, אבל היא לא הגיעה להסכמות עם קבוצתו לשעבר לגבי שחרורו.


מי שכבר הצטרף הוא המגן הימני, יובל שפונגין, שחתם עד סיום העונה עם אופציה להארכה. המגן, שעזב את עירוני קרית שמונה אחרי חצי עונה, כבר לקח חלק באימון הקבוצה. מלבדו, גל צרויה, ששוחרר מאשקלון הגיע להתרשמות.


לגבי עמדת המאמן, בקבוצה יודיעו בקרוב על מינויו של משה אוחיון, כפי שפורסם באתר, כאשר יוסי פחימה, שהיה מאמן כושר באקדמיה, יהיה עוזרו.