ראש מעל המים: 0:2 להפועל ת"א על סכנין

צפו: שלמה נגח לרשת, ספורי סגר עניין. חיים מעל הקו האדום

האם זה המשחק שישנה את העונה של הפועל תל אביב? ארבעה חודשים חלפו מאז המחזור השני בליגה, אז האדומים השיגו את ניצחונם היחיד העונה. הערב (ראשון) מול בני סכנין, קבוצתו של אופיר חיים רשמה 0:2 יקר ונשמה מעט לרווחה. רז שלמה ורמזי ספורי כבשו את השערים שהעלו את הפועל מעל הקו האדום. מדובר כמובן בניצחון הבכורה של חיים בליגה, זאת אחרי חמישה משחקים מאכזבים במיוחד.


שתי הקבוצות הגיעו לאצטדיון המושבה בלחץ אטומי. מצד אחד האדומים שהתחילו להבין שחזרה לליגה הלאומית היא ריאלית לחלוטין, ומנגד הקבוצה מהמגזר שלא ניצחה בארבעה מחזורים רצופים וגם היא מדורגת עמוק בתחתית הטבלה.


סכנין הייתה זו שנכנסה טוב יותר להתמודדות והגיעה למצבים לא רעים בפתיחה. מהראן ראדי היה האיש המסוכן במגרש, אבל הקשר הוותיק לא הצליח למצוא את הרשת עליה שמר רובי לבקוביץ' בצורה מצוינת. האדומים שוב אכזבו מבחינה התקפית, אך בעיטה חופשית מדויקת אחת עשתה את ההבדל.


קאיו הרים כדור חד לרחבה ושלמה, שהחליף את אוראל דגני הפצוע בהרכב, החזיר לחיים על האמון וכבש בנגיחה. החצי השני לא היה שונה בהרבה, כשסכנין ניסתה לכפות שוויון ולבקוביץ' לא נכנע. גם החילופים ההתקפיים של עמיר תורג'מן לא עזרו, כאשר בצד השני ספורי עלה מהספסל וסגר את הסיפור רגע לפני השריקה. הקשר ההתקפי ניצל בישול של ניר לקס וכבש את השני לזכות האדומים, בפעם הראשונה העונה.


באופן מדהים, שני ניצחונות מספיקים להפועל ת"א לעלות מעל הקו האדום. לקבוצה של חיים 16 נקודות שמדרגות אותה במקום ה-11 בטבלה, לפחות עד משחקה של בית"ר ירושלים ביום שני. לעומת זאת, ההתרסקות של סכנין לא עוצרת והיא כבר מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד.