אפטר שוק. צפו: 0:1 לב"ש על אשדוד

האלופה התאוששה מול האחרונה. הסלביינק כבש, סאבו הורחק

אחרי שהחתימה את דיא סבע ונייג'ל האסלביינק, להפועל ב"ש היו ציפיות גבוהות. מאז השתנו הרבה דברים ובשלב זה האלופה נמצאת יותר במאבק על הכרטיס לאירופה מאשר על האליפות, אבל לפחות צמד שחקני הרכש סידרו לה הערב (שבת) ניצחון. סבע בישל, האסלביינק כבש וברק בכר נשם לרווחה אחרי 0:1 קשה על מ.ס. אשדוד.


במשחק שסגר עבורה את שנת 2018, הפועל ב"ש הראיתה לא מעט דברים שמאפיינים את העונה שלה - מהשליטה במגרש שלא תמיד באה לידי ביטוי, דרך הלחץ ועד ריבוי ההחמצות שמקשות על השחקנים של בכר לסגור עניין לפני הדקות האחרונות.


ולמרות זאת, אחרי התבוסה 3:0 למכבי ת"א, בב"ש יכולים להיות מרוצים מעצם הניצחון. הוא הושג אחרי - איך לא - אינספור החמצות, בעיקר של סבע, אבל גם של בן שהר, שהוחלף עוד בשלהי המחצית הראשונה במרואן קבהא - משהו שאוהדי ב"ש ממש לא אהבו וקיבלו בבוז רועם.


שער הניצחון של ב"ש הגיע אחרי שהאסלביינק עבר לעמדה קדמית יותר עם יציאתו של שהר והמשיך להיות המוציא לפועל העיקרי של הדרומיים בתקופה האחרונה. זה היה השער הרביעי של ההולנדי בשמונת המשחקים האחרונים.

והיו גם הרבה עצבים. במהלך מחצית ראשונה לוהטת - ולא בגלל רמת הכדורגל - ראינו שני כרטיסים אדומים תוך שתי דקות. אריק סאבו הורחק בעקבות חניקה מכוערת לעבר עמרן אלקרינאוי, ולאחר מכן גם דודו ביטון סיים את המשחק בשלב מוקדם. בכלל, לא היה רגוע בטרנר ונשלפו לא פחות מעשרה כרטיסים צהובים.


בסיכומו של דבר, הניצחון עזר לב"ש לשמור על המקום השלישי לפחות למחזור נוסף והיא עם 25 נקודות כשבמחזור הבא מצפה לה קרב צמרת עם בני יהודה. אשדוד שתפגוש את רעננה במשחק הליגה הבא שלה, ממשיכה להיות מסובכת במקום האחרון.