גם הגשם לא עצר אותה: 0:2 למכבי על רעננה

צפו: שכטר ודור פרץ כבשו. הפער בפסגה צמח ל-16 נקודות

זה כבר נראה קל מדי, לא משנה באיזה מזג אוויר. מכבי תל אביב ממשיכה לשייט לעבר האליפות, הפעם עם ניצחון הערב (שבת) 0:2 בחוץ מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-16 של ליגת ג'פאניקה. למרות המבול, שהפריע לקצב המשחק והשאיר אותו ברמה לא גבוהה במיוחד, הצהובים-כחולים הראו את הבדלי הרמות עם ניצול מצבים יותר טוב ושני שערים שהגדילו את ההפרש בצמרת הטבלה, לפחות זמנית, ל-16 נקודות.


ולדימיר איביץ' שוב הראה שהוא שולט ביד רמה בכדורגל בארץ. הסרבי החליט להשאיר את עומר אצילי מחוץ לסגל ולפתוח עם יונתן כהן, בעוד דור פרץ חיכה על הספסל ורוסלן ברסקי ודן גלזר פתחו בקישור. פרץ, שעלה כמחליף, כבש את השער השני בדקה ה-73 אחרי בישול יפה של אלירן עטר והדיפה לא טובה של אסף צור השוער. מי שהיה אחראי על היתרון במחצית הראשונה הוא איתי שכטר (37), שבאיום הראשון במשחק על המסגרת הצליח לכבוש אחרי מסירת רוחב מצוינת של מאור קנדיל.


עבור המגן הימני, היה זה הבישול השלישי בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה בכל המסגרות. שכטר, שכבש את שערו החמישי העונה, חוזר לעצמו אחרי תקופת יובש, שכן גם בניצחון 1:3 מול בני יהודה הוא כבש. גם דור פרץ השיג את שערו החמישי, וממשיך להיות אחד הברגים המרכזיים והיציבים של איביץ'. אגב, זהו המשחק הראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים שמכבי לא כובשת שלושה שערים.


עבור הפועל רעננה מדובר בהפסד ליגה ראשון מזה שלושה משחקים, אך היא עדיין בתקופה לא טובה אחרי ההדחה בסיבוב ח' של גביע המדינה. ההפסד יכול להוריד אותה למקום ה-11, בהתאם לתוצאות של קריית שמונה ובית"ר ירושלים.


לפני שריקת הפתיחה נערך טקס לזכרו של שייע גלזר ז"ל, אחד מגדולי החלוצים בישראל בכל הזמנים, שנפטר היום בגיל 91, ביום הולדתו. במהלך הטקס קיימו דקה של מחיאות כפיים.