חזרה אחורה: רק 0:0 לבית"ר מול פ"ת. צפו

למרות משחק מאכזב, הירושלמים מעל הקו. החמצת ענק לבוזגלו

חזרה לעצמה. בית"ר ירושלים קיוותה לחבר הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות, בפעם הראשונה העונה, אבל במקום זה הסתפקה ב-0:0 מאכזב מול מכבי פתח תקווה שאמנם העלה אותה אל מעל הקו האדום על חשבון מ.ס אשדוד, אבל הותיר אותה מסובכת מאוד בתחתית.


הירושלמים הגיעו בתנופה אחרי השלישייה המתוקה מול הפועל תל אביב וקיוו לנצל את העובדה שהאורחת הייתה עסוקה במהלך השבוע האחרון בעיקר בסערת יוסי בניון ופחות בכדורגל. המאמן ניר קלינגר העדיף לשמור על יציבות והמשיך בהרכב זהה לזה שפירק את האדומים במושבה, אבל הפעם זה לא הלך כל כך פשוט. דווקא האורחת הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה עם שני מצבים קורצים של גידי קניוק ודידייה ברוסו, אבל מצד שני נמנעה משער עצמי אומלל של עומר דנינו רגע לפני ההפסקה.


המחצית השניה לא נראתה שונה מאוד. בית"ר אמנם הייתה יותר מאורגנת, אבל גם הפעם הייתה חשופה מאחור ואלמלא חוסר ריכוז של קניוק גם הייתה סופגת. פחות מרבע שעה לסיום, הקהל בטדי כבר נעמד על הרגליים אחרי שחילופי מסירות יפים בין ערן לוי לעידן ורד השאירו את מאור בוזגלו פנוי מול השער, אבל הקשר פיספס את הכדור וסיפק את אחת מהחמצות העונה לעיניו של האבא הלחוץ ביציע. עד שהוחלף, הקשר המתוסכל פיספס פעם נוספת מול גינזבורג. בית"ר סיימה ב-0:0 ראשון אחרי למעלה משנתיים וספגה, בצדק, קריאות בוז מהאוהדים שלה.

ובכל זאת, יש גם צדדים חיוביים שבית"ר ירושלים מרוויחה מהמשחק הזה. מעבר לנקודה שהעלתה אותה אל מעל הקו האדום על חשבון מ.ס אשדוד בזכות יחס שערים עדיף, בית"ר השלימה הערב משחק שני ברציפות בו היא לא סופגת שער (עד המשחק מול הפועל ת"א היא ספגה בכל המשחקים בכל המסגרות העונה!).


אחרי 14 מחזורים, הקבוצה של קלינגר במקום ה-12 עם 13 נקודות ולפחות בשבוע הקרוב תשים את הצרות של הליגה בצד כשתארח בשבת הבאה את מכבי ת"א במסגרת סיבוב ח' של הגביע.


האורחת מפתח תקווה, כאמור, שמה מאחוריה את סיפור בניון ותחבק בשתי ידיים את הנקודה שהשיגה הערב בטדי. אלישע לוי וחניכיו עקפו את קרית שמונה והפועל רעננה וקפצו עד למקום השביעי עם 17 נקודות. בגביע מחכה לה הפועל כפר סבא מהלאומית ביום שישי הקרוב.