קיבלה שי. צפו: 0:2 לבני יהודה על אשדוד

קונסטנטין בישל לבלטקסה (2) וכבש בעצמו מפנדל מפוקפק (37)

סגנית המוליכה ממשיכה במסע הקסם שלה. בני יהודה השיגה היום (ראשון) ניצחון חשוב עבורה למאבקי הצמרת, הפעם עם 0:2 ביתי מול מ.ס אשדוד החלשה. הכתומים התאוששו מההפסד למכבי ת"א במחזור שעבר, שרחוקה מהם כעת 8 נקודות בפסגה.


כוכב המשחק הערב היה שי קונסטנטין, המגן הימני המצוין שממשיך להפגין יכולת גבוהה בשני צידי המגרש. בישול שלו למתן בלטקסה כבר בדקה השנייה מכדור קרן מוצלח הוביל ליתרון מוקדם (שער ראשון בקבוצה של המגן השמאלי). לאחר מכן קונסטנטין כבש בעצמו, כאשר המארחת קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו הוא כבש בדקה ה-37.


הספסל האשדודי כעס מאד על החלטות השיפוט של איתן שמואלביץ', שכן עוד לפני הפנדל שיצר מחלוקת רבה, הגיע כדור עונשין גם לאשדוד בעקבות נגיעת יד של איסמעילה סורו, אותה השופט פספס.


בכל מקרה שחקני אשדוד יכולים לבוא בטענות לעצמם, שכן הם לא הצליחו למצוא את הרשת. במחצית הראשונה האורחת כמעט ולא הגיעה למצבים, ובשנייה נראתה מעט יותר טובה, אך כשלה בסיומת. מצב ענק של דודו ביטון נעצר על ידי השוער יונתן שאבי, כאשר החלוץ המחליף התמהמה יותר מדי ובזבז את ההזדמנות. גם גדי קינדה ויובל יעקובוביץ' סיכנו את השער, אך לא מצאו את המסגרת.