סופר סאב: האסלביינק סידר לב"ש 1:2 על ק"ש

צפו: ההולנדי עלה כמחליף, כבש ובישל לסבע. אבו עביד הורחק

סיבוב חדש, דרך חדשה. הפועל באר שבע שמה סוף למשבר שלה הערב (שבת) עם מהפך ו-1:2 סוער על הפועל קרית שמונה וחזרה לחייך אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון.


האלופה הגיעה בלחץ עצום לטרנר, איצטדיון שבדרך כלל מסדר לה נקודות אבל בו כבר סיימה בארבע תוצאות תיקו העונה. הלחץ היה ניכר בפתיחה וכבר אחרי 12 דקות טרנר נכנס להלם אחרי שפריצה אדירה של ואלון אחמדי באגף שמאל הסתיימה בגלגול קליל של איסמעיל ריאן לרשת בדרך ליתרון מוקדם ומפתיע לאורחת.


ב"ש, שהשלימה משחק ליגה שביעי ברציפות בו היא סופגת, לא תיפקדה גם אחר כך, אז ברק בכר הגיב עם חילוף סופר מוקדם ובדקה ה-29 הכניס את נייג'ל האסלביינק במקום מרואן קבהא. זה לא עזר עד סיום המחצית הראשונה והשחקנים ירדו להפסקה על רקע בוז צורם מצד אוהדי האלופה, אבל ההמשך כבר היה אופרה אחרת לגמרי.

המחצית השניה הייתה בסימן שליטה מוחלטת של הפועל ב"ש וקרית שמונה חיכתה כדי לעקוץ במתפרצות. 20 דקות לסיום ודווקא אחרי מספר הזדמנויות מסוכנות של האורחת, האדומים הצליחו להשוות בזכות נגיחה של נייג'ל האסלביינק, שלא חגג מול קבוצתו לשעבר.


המהפך הושלם רגע לפני תוספת הזמן כשמבצע אישי נפלא של גיבור הערב האסלביינק הסתיים במסירה לסבע, שלא התקשה לגלגל מקרוב ולקבוע 1:2. אם זה לא מספיק, קרית שמונה נותרה ב-10 שחקנים בתוספת הזמן אחרי שאיאד אבו עביד בעט בחאתם אלחמיד וראה כרטיס אדום ישיר.


בזכות הניצחון, הפועל באר שבע נצמדת להפועל חדרה במקום הרביעי עם 22 נקודות, אבל חשוב מכך - מקווה סוף סוף לצאת לדרך חדשה אחרי שקטעה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. בשבת הבאה היא תקווה לסמן וי נוסף גם במסגרת הגביע כשתארח את בית"ר ת"א/רמלה במסגרת סיבוב ח'.


האורחת מקרית שמונה, שגנבה נקודה דרמטית בתוספת הזמן מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, הפעם נמצאת בצד המאוכזב של הדרמה. סילבס נשאר תקוע עם 16 נקודות במקום השמיני, אבל בגביע הוא אמור להתאושש נגד הפועל מגדל העמק החלשה מליגה א' צפון.