בדקה ה-91: 1:1 דרמטי בין הפועל ת"א לחדרה

צפו: גבאי מנע מהאדומים ניצחון אחרי שער של קאיו (88)

ממשיכה להסתבך. הפועל תל אביב נכשלה גם הערב (שבת) בניסיון שלה להשיג ניצחון ראשון בעידן אופיר חיים, סיימה רק ב-1:1 דרמטי מול הפועל חדרה בפתיחת הסיבוב השני, ספגה קריאות בוז מהאוהדים וסופרת כבר 12 משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה.


האדומים הגיעו אחרי המהלומה הקשה שספגו מבית"ר ירושלים ביום שני (3:0). הם היו חדורי מוטיבציה לפצות את הקהל ולהשיג סוף סוף ניצחון ראשון יחד עם המאמן שהחליף את קובי רפואה לפני כמעט שלושה שבועות, אבל רצונות לחוד ומעשים לחוד.


ללא אדי גוטליב שהושעה בעקבות העימות עם אוהדים שנחשף בערוץ הספורט, סיר הלחץ של המארחת ביעבע כבר בפתיחה אחרי שעומר דמארי המשיך בכושר הירוד שלו וסיפק החמצה ענקית על גבול הבלתי נתפסת משני מטרים. אם זה לא מספיק, תוך פחות מ-20 דקות גם אוראל דגני (בעיטה לקורה) ורמזי ספורי פיספסו מצבים נפלאים מול אוסטין אג'ידה וסגרו 45 דקות ראשונות סופר מתסכלות עבור האדומים.

דמארי המאכזב הוחלף כבר בהפסקה בטענה לכאבים בברך. ללא החלוץ, גם המחצית השניה נפתחה בלחץ של הפועל תל אביב, אבל השופט גל לייבוביץ' התעלם מנגיעת יד די ברורה של יעקב אבבה ברחבה. בצד השני, גם לוסיו רשם החמצה ענקית ממטר ופיספס צ'אנס אדיר להעניש את המארחת.


סיר הלחץ רק הלך וביעבע יותר ויותר. עשר דקות לסיום, הקהל של הפועל ת"א כבר קפץ לשמיים אחרי שער של ג'וזף גנדה, אבל הוא נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. בדקה ה-88 הסכר נפרץ עם כיבוש נדיר של קאיו בבעיטה מהאוויר מקרוב, אבל האדומים, שהיו עסוקים בחגיגות, ספגו עמוק בתוך תוספת הזמן שיוויון מוזר של דובב גבאי עם נגיחה קשתית שקבעה חלוקת נקודות דרמטית.


אופיר חיים אמנם היה ראוי לניצחון, אבל שוב נאלץ להסתפק בתיקו וימשיך לחפש ניצחון בכורה כמאמן הפועל ת"א. האדומים אמנם נחלצו זמנית מהמקום האחרון, אבל נותרו תקועים עם 12 נקודות בלבד ועלולים להתרחק עד כדי ארבע נקודות מחוף מבטחים, בהתאם ליתר תוצאות המחזור. בראשון הבא הפועל תקווה להתאושש במסגרת סיבוב ח' של הגביע במשחק ביתי מול הפועל קטמון מהלאומית.


הפועל חדרה, שגברה על האדומים בסיבוב הראשון, אמנם סופרת משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון, אבל מתנחמת בנקודה יקרה שהצליחה לגרד ברגע האחרון. בזכות התיקו, הקבוצה של ניסו אביטן נצמדת זמנית לבני יהודה במקום השני עם 22 נקודות ובשישי הבא תארח את סקציה נס ציונה מהלאומית בגביע.