ממשלת הרוטציה: 0:4 למכבי ת"א על אשדוד

צפו: המחליפים של איביץ' הביסו. צמד לעטר, גם שוינפלד כבש

בשביל שמ.ס. אשדוד תוכל לאתגר את מכבי ת"א, כל המערכים שלה צריכים לעבוד בהרמוניה, השחקנים חייבים להתעלות מעל יכולתם הרגילה וניהול המשחק צריך להיות ללא דופי. הערב (שלישי) שום דבר מזה לא היה קיים והצהובים הביסו 0:4 והגדילו את הפער בפסגה, לפחות באופן זמני, לשמונה נקודות. יובל נעים סופג הפסד ראשון כמאמן אשדוד ומחר הוא גם עלול למצוא את עצמו מתחת לקו האדום.


ולדימיר איביץ' המשיך לבצע רוטציות בהרכב, חלקן כפויות בגלל פציעות, ושחקנים שלא זוכים לדקות משחק רבות, כמו עטר, ברסקי ושוינפלד קיבלו את חולצת ההרכב. הצהובים לא טרפו את הדשא בדקות הראשונות, אבל לעומת אשדוד, שפשוט לא הצליחה לחבר יותר משתי מסירות, זה היה בהחלט מספיק. סגנית האלופה תקפה בעיקר דרך האגפים ובגלל שאשדוד לא שלחה שחקנים קדימה, דסה (בעיקר) וסבוריט בילו רוב הזמן ליד הרחבה של ג'ראפי.


בדקה ה-26 אשדוד התקשתה להרחיק שלוש פעמים את הכדור מהרחבה שלה, ובסופו של דבר דסה שלח רוחב חד לריקן שנראה מצוין במחצית הראשונה ומצא את הפינה של ג'ראפי שלא יכול היה להושיע. השער השני כבר היה היפה במשחק. אשדוד שלחה באופן נדיר הרבה שחקנים קדימה, הצהובים יצאו למתפרצת מצוינת אחרי מסירה חכמה של ברסקי, ובסיום ההתקפה נגיעה רכה של שוינפלד הגיעה לרגליים של עטר שלא נכשל מול השער (36).


המחצית השנייה הייתה העתק של הראשונה. אשדוד לא היוותה יריב שקול, והצהובים שייטו לניצחון. בדקה ה-51 ההגנה של האורחים שוב נרדמה, ברסקי הקפיץ באין מפריע לראשו של שוינפלד שנגח בסלו מושן לרשת. החלוץ האמריקאי כבש שער ליגה ראשון מאז ינואר 2017 והשמחה שלו הייתה בולטת. ההפקרות של הדרומיים נמשכה ודסה רשם בישול שני, כשעטר אמר תודה ושלח בעיטה חדה לפינה של ג'ראפי (58).


עד הסיום קיבלנו גארבג' טיים אחד גדול. הצהובים לא התאמצו כדי להפועל את התבוסה לצורבת יותר, ואיביץ' העניק דקות נדירות ליונתן כהן. במחזור הבא מחכה למוליכה דרבי פיקנטי מול בני יהודה, שכרגע מדורגת במקום השני. הכתומים יהוו יריב ראוי יותר, אבל אם המוליכה תעבור גם את המשוכה הזאת, קשה לראות משהו שיעצור אותה העונה. אשדוד תתמקד בליגה שלה, ונראה שהאמירה של נעים לפני שמונה לתפקיד לגבי הסגל החלש שלה, הייתה נאמנה למציאות.