רשמית: גידי קניוק חתם במכבי תל אביב

הקשר הושאל עד תום העונה: "מבטיח לתת את כל מה שאני יכול"

(בוידאו: תקציר המשחק בין בני יהודה למכבי תל אביב)


גידי קניוק הוא שחקן מכבי תל אביב. אחרי הסיכום בין הצדדים אתמול (שלישי), היום הגיעה החתימה הרשמית והקשר - שחוזר לישראל מפחטקור האוזבקית - מגיע בהשאלה עד לסיום העונה, עם אופציה להארכת החוזה בשלוש שנים נוספות. "אני שמח להצטרף למכבי ומקווה לעזור לקבוצה להגיע להישגים שהציבה לעצמה", אמר קניוק לאתר הרשמי, "אני מחכה לפגוש את הקהל הצהוב ומבטיח לתת את כל מה שאני יכול כדי להוכיח כי אני ראוי למועדון הזה".


במקביל לחתימה של קניוק, מכבי פתח תקוה נחושה לתבוע את השחקן על מנת לקבל פיצוי בסכך 500 אלף יורו, שלדבריה מגיע לה בכל מקרה בו חוזר קניוק לקבוצה ישראלית שאיננה מכבי פ"ת. "אנחנו מקווים עבורו שמכבי תל אביב תעמוד מאחוריו ותבטיח לו שהיא תשלם את הסכם הפיצוי", אמר גורם במלאבס.


קניוק, שעשה את עונת הפריצה שלו בעונה שעברה במדי פ"ת, שיחק העונה 14 משחקים בשורות קבוצתו האוזבקית וכבש שער ליגה אחד. פחטקור סיימה את העונה במקום השלישי.

"אנו שמחים לצרף את גידי קאניוק לסגל, בשעה שאנו צועדים קדימה לקראת השלבים המכריעים של העונה", אמר מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד לאתר הרשמי, "גידי מכיר את המועדון וגדל במחלקת הנוער באותה קבוצה יחד עם עומר אצילי".

"אין צורך לערוך היכרות בין גידי לבין האוהדים שלנו עם השערים שכבש נגדנו, ואלו הן האיכויות אותן אנו שמחים לקבל להמשך העונה", הוסיף מנספורד, "הדבר שהרשים אותי יותר מכל אצל גידי, היא התשוקה שיש בו לשחק במכבי מעל ומעבר לכל שיקול אחר. מנטליות כזו היא המרכיב אותו אנו תמיד מחפשים ומוקירים והיא, בסופו של דבר, מובילה לזכייה בתארים. ברוך הבא גידי".