פרסום ראשון: בניון על סף סיכום במכבי פ"ת

הקשר כבר נפגש עם זוארץ וצפוי לסיים את העונה במלאבסים

יוסי בניון מתקרב לקבוצה חדשה. אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי נפגש היום (שני) עם הספונסר של מכבי פתח תקווה, שינו זוארץ, וקרוב לסיכום תנאיו בקבוצה ממלאבס, הנאבקת על מקום בפלייאוף העליון, על חוזה עד תום העונה. זו התעניינה בו עוד לפני שחתם בבית"ר ירושלים בסופו של דבר, אבל בניון בחר בצהובים-שחורים.


בעקבות העזיבה הדרמטית של בית"ר ירושלים, בה מיעט לקבל דקות, כמה קבוצות הביעו התעניינות בבניון, ביניהן הפועל חיפה, הפועל ת"א ובני סכנין. הראשונה החתימה בסופו של דבר את גילי ורמוט ונראה כי האופציה שיעבור אליה ירדה מהפרק. האדומים מתל אביב גם כן גיששו, אבל הקשר מעדיף להישאר בליגת העל.


אחרי קריירה מרשימה באירופה, שבה הגיע לרמות הגבוהות ביותר ושיחק בליברפול, צ'לסי וארסנל, הקשר החליט לחזור לישראל לפני שלוש שנים וחצי ומכאן הדברים קיבלו תפנית שלילית. בניון חזר למכבי חיפה, הקבוצה בה פרח, ומהרגע הראשון נראה שהשילוב לא הולך. חלק מהאוהדים היו נגדו והשיא הגיע לאחר הזכיה בגביע, כשהודיע שהוא עובר למכבי ת"א.


אחרי עונה אחת בצהוב של ת"א, בקיץ האחרון הוא עבר לבית"ר ירושלים, הקבוצה אותה הצהיר שאהד מגיל צעיר. השחקן בן ה-37 קיווה לקבל קרדיט, אך בפועל הוא ישב המון על הספסל ולא זכה לפתוח ברוב המשחק. אחרי סאגה ארוכה בניון החליט לעזוב את הבירה וכעת נראה כי הוא על סף סיכום אצל המלאבסים.