קלינגר: "בתוך 24 שעות יגיע מחליף לממן"

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-0:1 בעכו: "ההימור ההתקפי השתלם"

הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל עכו ונצמדה לחבורת הצמרת. החבורה של ניר קלינגר נאלצה לסבול 82 דקות עד ששער של עידן גולן המחליף הביא לה את שלוש הנקודות הראשונות ב-2018. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, יכול מאוד להיות שהאדומים יצאו ממשבר אמצע העונה.


"חילוף מנצח? תמיד המאמן שמבצע את החילוף הזה הוא קוסם", סיפר ניר קלינגר בסיום, "אבל אם נתייחס ברצינות, אז מי שעושה את העבודה הם השחקנים. עכו הימרו כשהכניסו את פייסל מוליץ' ואני הייתי צריך להגיב עם יותר מהירות בהתקפה. ההימור הזה ניצח את המשחק, לא בגלל הגול רק, אלא כי עשינו את הדברים נכון. הגיע לנו לנצח במשחק מול יריבה עקשנית שלא נופלת מיתר יריבותיה לתחתית".


על השחקנים שהביאו לשינוי אמר: "אני מאוד שמח בשביל עידן גולן שהיה פצוע ולאט לאט חזר לאימונים. הוא שחקן צעיר ואמרתי לו שיהיה יותר סבלני והזמן שלו יגיע. לגבי איבנצ'יץ', מדובר ברכש מצוין ואני מאוד שמח שהבאנו אותו".


כאמור בהפועל חיפה מחפשים מחליף לחנן ממן שעבר השבוע להפועל ב"ש. קלינגר התייחס לנושא ואמר: "בתוך 24 שעות יגיע מחליף לממן. אני מנוע מלדבר על הנושא, אבל אנחנו נפתור את הוואקום הזה". כאמור האדומים מעוניינים בגילי ורמוט ממכבי חיפה וביוסי בניון, שעזב את בית"ר ירושלים.

מאמן הפועל עכו, איציק טוויזר, סיכם: "אני חושב ששיחקנו במחצית שנייה יותר טוב מבראשונה. לא הגיע לנו להפסיד, אבל כדורגל משחקים 90 דק' ולצערי ספגנו בסוף.  יש הרבה נקודות בקופה, אנחנו לא מרימים ידיים. יש פה שחקנים שרוצים. כרגע זה לא מספיק, אך אני מקווה וממאמין שזה ייראה יותר טוב".