"תמיד ארצה את בניון, אך כרגע הכל באוויר"

מימר הבהיר שירצה לצרף הקשר הוותיק למכבי פתח תקווה

כשהיא במרחק של 6 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון מכבי פתח תקוה תקווה לסיים את החגיגות של מכבי חיפה משמינית גמר הגביע ולשפר את סיכוייה להגיע לפלייאוף העליון על חשבון הירוקים.

"במחזור שעבר הגענו למשחק משמעותי שיכל לשים אותנו במקום מאוד טוב ולצערי עשינו רק תיקו למרות משחק מאוד טוב שלנו", התייחס שרון מימר למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון והמשיך קדימה. "הפער נשאר שש נקודות ועדיין יש מספיק משחקים כדי להפוך אותו. זה לא יהיה קל אבל נהיה שם כדי לתת את המקסימום. התחלנו בתקופה האחרונה להתייצב הגנתית והתקפית ואני מקווה שנמשיך לעשות משחקים טובים".


"בלי קשר לניצחון על מכבי תל אביב  אף אחד לא יכול לזלזל במכבי חיפה, עם חומר השחקנים והתנאים שיש שם", מימר הוסיף. "זה מועדון ענק. תמיד צריך לבוא לשם עם דריכות ומוכנות למשחק אחד הקשים שיש. אנחנו באים לקרב".


המאמן גם דיבר על חיזוק הקבוצה בחמשת הימים שנותרו לחלון ההעברות: "יש רצון אבל כמו שרואים השוק לא כזה פעיל, לא רק במכבי פתח תקווה. אני חושב שלהתייחס לשוק שם את השחקנים פה בצל. בסך הכול אנחנו עובדים עם השחקנים שיש פה. אנחנו לא קבוצה שצריכה מהפכות כדי להיות טובה. יש פה שחקנים מספיק טובים גם בלי חיזוק. נרצה חיזוק כדי להעמיק את הסגל בגלל ששחררנו שחקנים ובגלל הפציעות".


על האפשרות שיוסי בניון יגיע אמר: "אני לא שם אז אני לא יודע כרגע מה הולך שם. יוסי שחקן גדול ואישיות גדולה. תמיד אמרתי שארצה אותו איפה שלא אהיה. גם כשהייתי בבית"ר מאוד נהניתי ממנו והוא עזר לקבוצה בתקופה שלי. כרגע הכל באוויר".


רומאריו פירס, שפגש את קבוצתו הראשונה בארץ, מכבי נתניה, ביום ראשון, יפגוש מחר את קבוצתו השנייה כאן מכבי חיפה: "זו הרגשה מצוינת, אני מודה לשתי הקבוצות שפתחו עבורי את הדלת פה בישראל אבל עכשיו אני צריך לחשוב רק על הקבוצה בה אני משחק, כיף לשחק מולם אבל יותר כיף לשחק עם הקבוצה שלי. כמובן שאני מרגיש משהו מיוחד כשאני משחק מולן אבל יש לי מוטיבציה גבוהה מול כל קבוצה. יש לנו עוד שבעה משחקים עד לפלייאוף, כמובן שמחר נילחם לצאת עם שלושת הנקודות וכשיש לך את המספרים צריך להילחם עד הסוף גם אם אין הזדמנות וגם אם יש הזדמנות".


"מכבי חיפה היא קבוצה גדולה, לא הייתה להם תקופה טובה אבל המומנטום יכול להשתנות במהירות בגלל איכות השחקנים", הברזילאי החמיא לירוקים,"הם ניצחו את מכבי תל אביב כי יש להם שחקנים נהדרים וצריך להיות מוכנים תמיד".