אבי ריקן חתם על חוזה עד 2020 במכבי ת"א

הקשר יסגור חמש שנים בצהוב: "מרגיש בוגר ורעב להצליח"

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי ת"א לחיפה בגביע המדינה

מכבי תל אביב שומרת על הנכסים שלה. הצהובים הודיעו היום (שישי) על כך שאבי ריקן האריך חוזה במועדון עד סוף שנת 2020. אם אכן יישאר עד תום החוזה, הקשר בן ה-29 שהגיע בקיץ 2015 מציריך, יסגור חמש שנים בשורות סגנית האלופה.


"אני שמח על הארכת החוזה ומודה על האמון שהמערכת הביעה בי", אמר ריקן לאחר ההארכה על החוזה. "בשלב זה של הקריירה ויחד עם הניסיון שצברתי אני מרגיש בוגר יותר, אך עם זאת הרעב שלי להצליח כמו גם הרצון להמשיך ולהשתפר במכבי ת"א רק מתעצמים מיום ליום. אני שמח להישאר עם החברים שהפכו למשפחה והקהל שתומך בנו בכל מקום ובכל שעה".


ג'ורדי קרויף הוסיף: "שמח שהמועדון וריקן הגיעו לסיכום על הארכת החוזה שישאיר אותו במכבי ת"א. אבי הוא שחקן עליו תמיד אפשר לסמוך, יכול גם לשחק במגוון תפקידים ותמיד נכון לעזור בשעת הצורך. שחקנים הניחנים במקצוענות וגישה חיובית כמוהו, חשובים ונחוצים לכל מועדון"".



מנכ"ל המועדון בן מנספורד הכריז: "אנו מאוד שמחים שהחתמנו את ריקן לשנתיים נוספות, אחרי העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת. העונה הוא נמצא בכושר כיבוש שערים מרשים ומאז שהגעתי למועדון לפני כחצי שנה נוכחתי לדעת שהוא חלק חשוב מחדר ההלבשה. אפשר לראות בבירור את ההשפעה שיש לו ואיך הוא מלכד את כולם יחד, ואני שמח עבורו על כך שהולך להמשיך לשחק ולזכות בתארים במכבי תל אביב בעתיד".


ריקן גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ועלה לבוגרים ב-2007. אחרי שש שנים (כולל השאלות במכבי הרצליה והפועל פתח תקווה), 121 הופעות ו-15 שערים בבירה, יצא הקשר לאירופה וחתם בשורות ציריך, בה שיחק שתי עונות. בקיץ 2015 כאמור, הוא חזר ארצה למכבי ת"א, רשם 72 הופעות ליגה וכבש תשעה שערים, ארבע מהם העונה.