"חכמון טען שלא ראה, אך בהתאחדות אמר שכן"

אחרי אירוע הדריכה, זעם במכבי על השופטים: "מישהו משקר"

במכבי תל אביב זועמים על החלטת ההתאחדות לכדורגל שלא להעמיד את אליסון דוס סנטוס לדין בטענה ששופטי המשחק ראו את המקרה. בסיום המשחק, באיזור חדרי ההלבשה, הודו השופטים שלא ראו את התקרית, ואילו כעת, בפני בהתאחדות, הם טוענים כי ראו את המקרה ולכן לא ניתן להעמיד לדין על סמך צילומי הטלוויזיה.


בסיום המשחק ניגש וידאר קיארטנסון לאלי חכמון והראה לו היכן נפגע. לטענת הנוכחים השופט הודה בפניו כי לא ראה את המקרה. "תבטיח לי דבר אחד, שתלך ותראה את זה בטלוויזיה", ביקש ממנו החלוץ והשופט הסכים ואף הבהיר לו כי היות שלא ראה את המקרה, ניתן יהיה להעמיד את הבלם לדין.


"אין לנו שום אינטרס פה, אנחנו לא נפגוש יותר את חיפה העונה והם לא משפיעים עלינו בליגה, זו פשוט בושה באופן כללי", הבהירו במכבי, "זה שחקן מלוכלך שפגע בווידאר גם בסיבוב הראשון בליגה בצורה בלתי ספורטיבית. בסופו של דבר השופטים לא ראו את הפנדל על בלקמן, לא ראו את הדריכה של דוס סנטוס, אבל כן שמעו את יואב זיו מעיר על הוצאת חוץ לא חוקית בצורה מכובדת והרחיקו אותו וכן שמעו את קרלוס גארסיה תוהה איך הם לא ראו את הדריכה של דוס סנטוס. כנראה שזה נכון שחוש הראייה נפגע חוש השמיעה מתחדד".


במכבי, שמסרבים להתייחס למקרה באופן רשמי, גם לא מבינים כיצד השתנו הגרסאות מאתמול להיום. "הרי גם לתקשורת הם אמרו שהם לא ראו והודו בכך בצורה יפה, ועכשיו, אחרי 12 שעות כן ראו? אז יש פה מישהו שמשקר, אנחנו לא יודעים מי. לא אלינו צריכות להיות מופנות השאלות האלו".