הקהל איבד סבלנות: קריאות תתפטר לקרויף

1:1 למכבי עם אשדוד. המאמן: יש להם את כל הסיבות להתלונן

אם במסיבת העיתונאים לפני שבוע וחצי ג'ורדי קרויף התלונן על השופטים על לוח המשחקים הצפוף, נראה שהערב (שבת) הוא יכול לבוא בטענות בעיקר לעצמו. מכבי ת"א שוב איכזבה בענק וסיימה ב-1:1 חלש מול מ.ס אשדוד.

בעקבות התוצאה, הפועל חיפה והפועל ב"ש יוכלו להגדיל את הפער מהצהובים ל-5 נקודות, אולם לא התוצאה היא זו שצריכה להדאיג את קרויף, אלא היכולת החלשה. מכבי ת"א מיעטה לסכן את השער והציגה משחק נרפה שגרם לקהל להגיב בשריקות בוז צורמות במשך דקות ארוכות. בסיום המשחק הקריאות התגברו כשגם ג'ורדי קרויף לא נותר חסין. האוהדים הצביעו קראו להולנדי "תתפטר", ונראה שסיר הלחץ בצהוב רק עולה.


ג'ורדי קרויף דיבר בסיום המשחק ואמר: "אני מאוד מאוכזב מההופעה ומהתוצאה. זה לא טוב מספיק. לא היינו אגרסיביים ופעם נוספת שאנחנו מאפשרים גולים בגלל הגנה רכה שלנו. אנחנו מפסידים כדורים פשוטים במרכז השדה. אם אתה רוצה לזכות באליפות, אתה צריך לנצח כל יריבה. בטוח נצטרך להגיב. לא מקובל להפסיד ככה נקודות בבית".

על הקהל שצעק לו להתפטר, אמר קרויף: "יש להם את כל הסביבות להתלונן. אני והצוות צריכים לקבל את זה. אוהדים באים ליהנות וכאשר הם לא נהנים יש להם הזכות להביע את זה. השחקנים ואני צריכים להפנים שנגמרו החיים הטובים והנוחים. אנחנו חייבים להתחיל לעבוד קשה ולהראות אופי".


על הפצועים שחזרו, אמר המאמן ההולנדי: "חלק מהשחקנים שיחקו רק מספר משחקים מועט ועוד לא רואים שיפור. חייבים לעלות במנטאליות חזקה יותר מהפתיחה. לא עשינו את זה היום וחבל".


עמיר תורג'מן, מאמן אשדוד, סיכם: "פה בנתניה מול מכבי קשה מאוד ולכן, אני לוקח הרבה דברים טובים וגם את הנקודה. אם היינו מאמינים יותר בחלק הקדמי יכולנו לנצח. לנקודות הזמן הזו ולדרך שאנו עובדים ומתקדמים אני יכול להיות מאוד מרוצה".


"במשחקים האחרונים גם כשלא ניצחנו ראינו קבוצה שדוחפת קדימה והכי חשוב זה ההמשכיות. שבוע הבא יש לנו את הפועל חיפה. היום היכולת הספיקה לתיקו. אני גאה בהם מאוד וזו רק ההתחלה. הפנים שלנו קדימה".




"לצערנו השגנו רק נקודה אחת. ממש רצינו לנצח, אבל זה לא הלך", אמר ניק בלקמן בסיום המשחק. על הדברים של ג'ורדי קרויף, אמר "המאמן תמיד צודק. התחלנו לא טוב את המשחק ותמיד קשה לקחת את 3 הנקודות כשאתה נותן לקבוצה השניה לשחק בביטחון".


"אני חושב שכולם מכוונים לאותו הכיוון. כולם עובדים קשה וזה מה שנמשיך לעשות", המשיך החלוץ, "כולם משתדלים. נמשיך ככה ונכוון לכיוון תוצאות חיוביות". האנגלי נשאל אם הוא מאמין שמכבי ת"א יכולה עדיין לקחת אליפות, וענה: "ברור".